:slapen:
goede morgen…
:slapen:
goede morgen…
goedemorgen :dag:
ben gelijk weer weg… heb telefoondienst…
goedemorgen allen, moet even bijlezen…
ja ja een vrije dag en dan…blaft de hond je wakker fijn maar weer…
@Bloemmie: Suc6 met de fiets vandaag… Hubbie thuis, dus… ik denk dat ik een cd heb vanaaf… hihihihi!!! :unibrow: !!!
Nou goed, ikke ga me voorbereiden…
Oh ja:
@Damber: Hyvesmail…
Zo ben weer helemaal bij de tijd
Linda…en Antonie rippen…hihihihi…hubs van Beps ook al…
Tlr…baaldag…moet kunnen op zijn tijd
Damber…telefoondienst…kwebbelse
Bloemmie…een reisje in het verschiet en dan ook nog fietsen…ben toch echt benieuwd als het je eigen fiets is wat je zegt tegen die hoofddorpers hihihihi
Toos…niet lekker geslapen…vandaag bhv cursus en dan vanavond naar het reisbureau…lekker vooruitzicht dat laatste dan he.
het de sigaret geprobeerd, beetje vreemd maar niet vies…
by the way…ww is errug traag vanochtend…
@Viva: Hubs van Beps al jaren,… Zelfde ‘winkel’ als Antonie… En daar komen dus allerlei dingen vandaan: films, spelletjes, cd’s
Ik heb alleen 1 motto: als ik het had willen hebben, zonder deze mogelijkheid, dan koop ik het origineel…(maar ik merk dat ik daar steeds minder mee zit zeg maar hihi)
Nou goed, oorlogskleuren en geuren klaar…hubbie de cd’s in een hoesje voor in de auto… Ikke kan er tegenaan…
Hopelijk tot straks
Ben ook weer heel op het werk aangekomen.
Drukke dag vandaag.
T’ is alweer donderdag …schiet lekker op ![]()
ik had ze ook gewoon in de winkel gehaald ware de prijzen niet zo verschrikkelijk hoog.
Vriend van me werkte bij een fabriek waar ze deeveedees maken.
Dan hoor je de kost prijzen.
Ook weet ik wat er naar de makers gaat van een film.
Zo’n 80% gaat naar belasting en winkels.
Goede morgen allemaal!
Ook hier slecht geslapen, zal het weer wel doen denk ik.
Viva is uit op wraak, en nee dat is helemaal niet errug, zou ik ook doen als ik me gebruikt voel.
Bloem krijgt vandaag haar nieuw (oude??) fiets.
Toos op cursus vandaag en vanavond het betere werk … naar het reisbureau.
Cyn heeft een vrije dag, hopelijk kan je er een beetje van genieten.
TRL ook een k*tdag vandaag, heeft ie de gegevens nog niet doorgegeven?
Antonie druk bezig geweest met de vezekeringspapieren, alles geregeld nu?
Damber aan de super smoker, laat hier ff weten hoe hij bevalt!
Linda heeft weer achter de lekker billen aangelopen.
ook ik ben weer op het werk en op meeleesmodus ![]()
Goeiemorgen iedereen !
Net een hoop bijgelezen, niet veel speciaals zo te zien ?
Toos : lekkere cursus en vanavond reisje uitzoeken voor januari :zon02:
Gisteren was vrije dag, dus niet langsgeweest.
Vanavond school :disgust: en morgen verlof. Terug lekker lang weekendje ! :hihi:
Goede morgen,
Viva en Marion bedankt, bijna alles al gezegd in jullie lijstje.
Slecht slapen, is nie goe als je er de hele dag nog tegen aan moet,
heb ik gelukkig weinig last van. Maar als het voorkomt pak ik een boek of puzzel en wordt dan vanzelf weer slaperig.
@Roanna - nog bedankt voor het aanbod van cd’ s , zal het onthouden.
@Linda - 10 km hardlopen is niet mis, maar geeft wel een lekker gevoel als je het kunt.
Dames en heer nog even doorwerken en dan is het al weer weekend ![]()
Hay Kaylo, nog leuke dingen gedaan op je vrije dag ?
Boodschapjes gedaan, boomhut langs de kant en 's namiddags achter potten en pannen. Dus diepvries zit weer lekker vol. Kunnen er weer een weekje tegen :beef:
Natuurlijk ook nog met de neus in de boeken. Vanavond terug test. Grammatica ! :wacko:
Hi Kaylo…ook weer vertegenwoordigd
kimbo…ook op meeleesmodus
Antonie…op werk aan beland…tja…je zal wel gek zijn om het origineel te kopen, als je er zo ook aan kunt komen, ben je een dief van je eigen portemonnee
Marion…ook van de partij…aan het werk meissie, of gewoon lekker thuis…
Ik aan de rommel…wilde eigenlijk uitslapen… maar helaas $%^&* hond…blaffen om kwart over 7…ikke dus wakker, nou ja lekker in de hut aan de gang…wasjes wegwerken…dus dadelijk alles weer spik en span voor het weekend…moet morgen natuurlijk werken…blehhhhhhhhhhh blehhhhhhhhhhhhh blehhhhhhhhhhhh, als ik ergens een hekel aan heb is het naar mijn werk op vrijdag…bah…
Mams net gebeld, zwager (mijn oom dus) zeer ziek…prostaatk…uitgezaaid en gisteren een lumbaalpunctie gehad…zit ook het het vocht…dus nu aan de chemo…73 jaar. nooit ziek geweest, voelde zich de laatste maanden niet echt lekker, naar de dokter, die wilde geen bloed laten prikken, na 7 maanden er op gestaan, dat het werd gedaan, en dit is het resultaat…zielig hoor… maar goed, je bent dus mooi te laat in dit geval.
Is wild west hier op het moment … :D:D:D
Komen opeens een koe of 13 aan gewandeld over het land! Zijn nu bij ons de boel te verkennen. En hub maar zorgen dat ze niet bij onze beestjes kunnen komen ![]()
boomhut langs de kant
Die is leuk
moest wel even denken !
@Viva
Wat een triest verhaal, echt een grove fout van de dokter zeg!! Is een kleine moeite om even bloed te prikken, en iemand die al zelden bij de dokter komt moet je helemaal serieus nemen als ie met klachten komt.