Nee hoor Bloem. Ik ben er nog wel even hoor. :unibrow:
@Antonie: Voor jou geldt hetzelfde hoor. Mocht je ergens iets van willen weten (muziek) of zo, lett me know. ![]()
Nee hoor Bloem. Ik ben er nog wel even hoor. :unibrow:
@Antonie: Voor jou geldt hetzelfde hoor. Mocht je ergens iets van willen weten (muziek) of zo, lett me know. ![]()
Nee,
edit … als antwoord op Bloem’s uitspraak dat iedereen weg was.
Zo ben er ook weer even
@Roanna,.
heb ondertussen ook dit gevonden:
Tracklist Volume 1
I dont care if you love me anymore - Black Wings Act naturally - Dixie Aces Its only make believe - Rocking Birds
Im gonna sit right down - The Kiliaan Brothers The lost city - The Locomotions There goes my heart - The Entertainers Terang bulan - Brinkman Brothers Teddybear - Rocking Jojo Whatre gonna say - Harry Koster
My shoes keep walking back to you - Black Wings
Sarinande - Dixie Aces
I forgot to remember - Rocking Birds
Marie, marie - The Kiliaan Brothers
I`m in love again - The Locomotions
Take these chains - The Entertainers
Oleh sio - Brinkman Brothers
Twist the dial - Rocking Jojo
Africa - Electric guitar Harry
…
Tracklist Volume 1
Blue eyes crying - Rocking Jojo
I cant forget you - The Locomotions La bamba - Brinkman Brothers Dream of the west - Electric guitar Harry Mistery train - Rocking Birds Bengawan solo - Black Wings Crazy Arms - Dixie Aces All my lovin - Harry Koster Mona Lisa - The Kiliaan Brothers Please return - The Locomotions Ooby dooby - Rocking Jojo Waarom huil je Nona Manis - Brinkman Brothers Ibuku - Dixie Aces Indo dream medley - Black Wings Lonesome tears in my eyes - Rocking Birds Slippin and sliding - The Kiliaan Brothers Eenie meenie miney moe - Dixie Aces Nows the time to fall in love - The Locomotions
@marifran: ik doe sinds juni 2005 aan hardlopen, kon toen bijna niets lopen nu wel ga vanaf januari met de wedstrijden de 10 km lopen
@Antonie: Ken ik ja. Als je nog verder googled kom je nog meer tegen. Ik doe dat meestal als ik even hier niks te doen heb. :teeth:
@Roanna,
en dit, Dangdut :
"Dangdut is een Indonesisch popmuziek genre, ontstaan uit een mix van Indiase filmmuziek, Westerse rock, disco, popmuziek uit het Midden-Oosten en Maleise folkmuziek (orkes Melayu).
Moderne dangdut herbergt ook invloeden van latin, house, hiphop, R&B, en zelfs klassieke muziek.
De naam ?dangdut? is een onomatopee, gebaseerd op het geluid (dang-dut dang dang!) van de kendang, een trommel vergelijkbaar met de Indiase tabla. Een dangdut orkest bestaat meestal uit een lead zanger en vier tot acht muzikanten"
@antonieq: idd hardlopen, ik rook niet anders was t lang niet zo makkelijk gegaan denk ik
@roanna: zekers liep er vanavond weer een lekker snoepje op de baan, ik liep nog op de parkeerplaats en hij kwam er aan fietsen herkende me al van de achterkant haha want hij zei meteen gedag, tijdens inlopen weer hele tijd achter hem gelopen naast kon helaas niet liepen al anderen, bij loopscholing er ook weer achter, toen we programma gingen lopen ging ie na 1 rondje al voor zichzelf lopen en nog geen 5 minuten later ging ie al weg net effe sms gestuurd of het lopen niet zo lekker ging vandaag mss wel blessure
@antonieq: hij is bezig
ikke ook ff bezig met muziek
wel ietsje anders… maa goed…
tijdens het rondkijken voor indo-rock heb ik een live DVD van Led Zeppelin opstaan.
Mooie combinatie zo ![]()
ieder zo zn meug he…
het is het simpelste en doeltreffende progje op dat gebied wat ik ken.
En ik heb er heeeel wat geprobeerd.
@antonieq: zit nu vast zo weer opnieuw doen
i ain’t sayin’ she’s a gold diggah…
Ja toch! :unibrow:
Kanye West ?
lekker foute r&b muziek… gumbet herinneringen…![]()