Wat dacht je van een Harma* Kard*n …Antonie? Die hebben wij hier staan. Rillingen lopen over je lijf. :biggrin:
We gaan gezwellie wat drinken… en kletsen
@Roanna,
ja die willen wel ja .
Da valt duidelijk onder de beteren
@Damber: Nou, ben best benieuwd wat je ervan gaat vinden als je het gaat roken.
@ Roanna… hij moet eerst 12 uur aan de lader… dus morgenochtend kan ik hem uitproberen…
Ook ik hou van muziek van je op kunt swingen… of zwijmelen ![]()
@ antonie, ja dan noem je ook een nummer zeg… vind het meeste van Acda en de Munnik goed, maar kaptein deel 1 en deel 2 vind ik dus echt rukkkkk
@ damber, iets drinken… ben je eigenlijk op zoek naar een relatie of gewoon gezellig, uitgaan, daten, rebounden, freeweelen, scharrelen etc etc…?
zal nog nie meevallen.
Mijn schoonzus heeft bijna twee dagen nodig gehad om er fatsoenlijk een trekje mee te kunnen nemen.
En…denk aan de baterijen.
Weet trouwens niet hoe het bij die nieuweren is ,
maar die oude heeft zeer speciale baterijen nodig.
Als je 1 setje kwijt bent kun je pas half dag later weer roken.
daarom noemde ik het ook sinterklaas rijmpjes.
*zie eerste couplet van de kapitein *
@Beps: Truste hoor en slaap lekker. Als dat nog gaat lukken. :kus::dag:
Ik ga nog even een glaasje drinken met m’n hubs,
prettige avond allemaal en voor straks welterusten !!
gaat nog wel lukken hoor… Nu nog ff lekker voor de tv hangen…
Heb niet de lekkerste week vind ik zelf…
Kom er niet in bij jullie(ingelezen enzo bedoel ik) maar dat zal wel weer goed komen volgende week, lekker weinig werken…
@ Bloem, ben niet op zoek… maar zou het niet erg vinden… Als je op zoek bent, zul je het/hem nooit vinden…
@ Antonie, heb ook geen idee… zit 1 batterij bij… die moet je in de oplader draaien… verder nog nooit gerookt (de super smoker) dus kan er nog niet over meepraten…
@ Bebs… lekker geslapen?? en gelijk weer weltrusten
Ik ruik naar paard… dus ga me maar eens douchen :dag:
:slapen:@Beps: Slaap lekker:slapen:
Ik ga even badderen en dan naar mn mandje. Morgen weer vroeg op, hele dag cursus. Truste…:dag::dag:
ik denk wat ruik ik toch :tssk:
@ damber, okey zal het anders zeggen: wel of niet zoenen op de 1e date
![]()
@Marifran: Jij ook weltusten hoor. Mocht je ooit op zoek zijn naar iets speciaals, wat met indorock of indo/molukse muziek te maken heeft, hoor ik dat graag. Wie weet hebben we het en kan ik het voor je branden en opsturen. ![]()
@Toos: Truste en de groeten thuus he! Succes op de cursus morgen. :kus::dag:
Zat net een beetje naar die indo-rock dingen te snuffelen.
Zitten nog wel paar aardige dingen bij.
en toen was iedereen ineens weg…