TTT deel 66!!!

@Damber en Linda. Als jullie het over versturen via hotmail hebben, kan het zijn, dat het niet goed over komt. Ik heb momenteel hetzelfde probleem, dat mijn uitgaande mail niet verstuurd worden. Er is een fout opgetreden staat er. Probeer het later weer. Die melding kreeg ik.

@Roanna,

ik krijg die folder wel maar werk er officieel ook niet meer.
Sinds een jaar is Nijmegen nie meer van dat bedrijf.
Betekend dat ik nog wel kan kopen daar maar niet meer de extra personeelskorting krijgt.
Dat was het enige wat het een beetje interresant maakte.

Antonie; ik kijk soms met een half oog mee… Viva is er helemaal verzot op… Als het even kan, kijkt ze ernaar… Gelijk heeft ze
Bloem: Kijken mag uiteraard :smiley: hihi

@roanna/damber: heb m niet verstuurd vai hotmail

Ik heb net nog email verzonden met foto en gecontroleerd of ze zijn aangekomen… dit was het geval… dus verzenden kan ik wel…

Bloem: ik weet niet of de foto’s echt zijn of ge-foto-shopt… maar vond ze wel lief… ze staan in zo’n ketting brief… eindigend met: Als dit kan… waarom kan de rest van de wereld dan niet met elkaar opschieten…

Er zijn de hele dag schijnbaar al severproblemen daar.

IK probeerde net na de middag mai lnaar mijn vrouw te sturen
en het duurde bijna een half uur eer die eindelijk weg was.

Tijd later kreeg ik 'r aan de telefoon en ze vroeg of ik haar antwoord al gezien had die ze meteen na ontvangst had verstuurd.
Antwoord kwam bijna uur later.

@ roanna, ikke kan idd ook ff nix versturen met hotmail…

Ja… maar je stuurt hem wel naar mijn hotmail… weet niet of het daar aan ligt, maar heb nog steeds niets ontvangen…

Heb ze nu beide ontvangen… met recht Mr. nice :smiley:

@damber: thank you :wub:

ik mis volgens mij iets…?? :paranoid:

You go for it :smiley:

Misschien als je Linda lief aankijkt… dat je dan ook een mailtje krijgt :smiley:

ze zijn foto’s met jongetjes aan het uitwisselen

Ik niet hoor Antonie… alleen Linda ;D

Het komt dacht ik wel over, maar veel later inderdaad. Ik had een mail via hotmail naar mijn ander adres gestuurd vanmiddag en die kwam vanavond aan.

Als het goed in Damber, had ik ook iets naar Viva gestuurd. Iets over uien en kerstbomen. :lol:

@damber: van jou hebben we net ook een foto gezien die heeft bloem oook gemist

@marion en cyn
Bedankt voor de foto’s.

@damber
Leuke jongen! Veel plezier :smiley:

hubba hubba damber: delen!! leuk met dat katje… hij weet tenminste wat ie moet doen met een poesje…

Thanks MK :smiley: