Dat is het voordeel van DVD, je hoeft 'm nie ineens af te kijken.:biggrin:
klopt… maar als het een goede film is… wil je het einde heel graag zien…
Daarom kijk ik ook liever series.
Die duren bijna allemaal maar 43 minuten.
ja… serie is leuk… als je alle delen in huis hebt ![]()
Als het geen vervolgafleveringen zijn is er nog niet veel aan de hand.
Maar als je weet dat er ergens nog meer afleveringen zijn van een serie die je leuk vindt …dan kun je toch weer niet wachten .
Ben blij dat ik alles wat ik nodig heb heb en ook bij ben met kijken.
Heb twee weken terug nog 3 seizoen van House afgekeken en meteen verder met nr 4
Loop je nu voor dan met House?? Of zijn ze op tv net zo ver??
@damber: wil de foto mailen maar kan via www geen mail versturen met ene bijlage, pb me anders je emailadres even
Ik loop wat bereft nl tv voor.
Volgens de TV gids zijn ze op SBS bij afl 6 van seizoen 2.
Ik ben nu bij afl 5 van seizoen 4.
Ik weet niet of SBS nu herhaling heeft
@damber: verstuurd
Weet ik ook niet… Viva ook niet btw…
Ga gelijk even spieken ![]()
Heb niets ontvangen Linda…
@damber: hou t even inde gaten zal wss nog onderweg zijn dooordat er een fot bij zit
Doe ik ![]()
Zo, ben ik ook even weer.
Werd ff opgehouden door allerlei toestanden hier. Hi, hi. Hebben sinds kort zo’n mediabox met harde schijf of zoiets van UP* en daar wij nogal al a-technisch zijn, vond ik het al heel wat, dat we dat ding vorige week zelf aan de praat hebben gekregen.
Nu kregen we ook nog zo’n kaart met tips en èèn daarvan is om je beeldkwaliteit te testen en daar kwam steeds een rood balkje bij. Mag dus niet, dus heb ik zeker een half uur met de servicedesk aan de lijn gehangen. Nu zeggen hun, dat ik eerst een nieuwe kabel moet kopen eer ze een monteur kunnen sturen. Nou, ik zie het nog wel ff an en anders lekker retour dat ding!
Verder vanavond nog ff koffievisite gehad en ja,… dan is de tijd zo om.
Wij hebben 2 SB-tv’hier staan. Eèn in de woonkamer(82 cm) en èèn in de slaapkamer. ( 66cm). Wel mooi hoor! Maargoed, als de oude nog goed is! Wij schuiven onze (oude) spullen meestal weer door naar onze kinderen.
Vroegahhhh Antonie… kochten wij ook altijd onze spullen in de Phil**ps personeelswinkel. Wij krijgen ook altijd nog dat blaadje, maar zouden er dan voor naar Nijmegen moeten. Nou, we halen het hier wel in de gewone winkel. Zo goedkoop is het voor de (ex) medewerkers nu ook weer niet, vind ik.
Hyves? Kijk er wel eens op, maar doe er niet aan mee en was dat ook niet van plan. Ach ja, ieder zijn/haar ding toch? :unibrow:
@damber: nog een keer verstuurd laat effe weten als ie over is
Dit staat op hun site :
" Afleveringen op dinsdag en donderdag
http://static.sbsonline.nl/images/sbs6/pixels/transparant.gif
‘House’ is elke dinsdag en elke donderdag om 20.30 uur te zien. Op dinsdag worden afleveringen uit seizoen 1 uitgezonden, op donderdag nieuwe afleveringen uit seizoen 3."
Overmorgen krijg je de laatste aflevering van seizoen 3.
Staat niet of ze dan volgende week meteen op donderdag met 4 verder gaan.
avond
mmmmhh capuu’s waren jammie…
morgen weer warm eten, want broer komt langs
@ hyves, ach, ben er ooit mee begonnen om mn jeugdliefde te stalken, zal zo eens kijken of ik die D.S wil delen
@ damber, die tijger foto’s zijn leuk, maar van 2004, vraag me echt af of het wel echt is…
Roanna… als dat ding het niet doet… .Retour afzender ![]()
owh ja
ging eens kijken op uitzending gemist