TTT deel 66!!!

Staan al veel van die auto’s op [EMAIL=“M@rktpl@@ts”]M@rktpl@@ts.

Erg populaire auto dus :tssk:

@Kaylo,

tot vanavond

:dag:

Zo meiden ik ook weer binnen…
Zo dat is niet verkeerd een auto winnen, ik heb nog nooit wat gewonnen, dus speel ook nergens meer in mee. jarenlang zwarte lotto gespeeld, nog nooit maar 1 cent gewonnen, wel eens 8 weken op een nummer gestaan als enige…:drool:
Antonie, gat in je arm…maar griep buiten de deur houden nu:beef:
Bloemmie…telefoon verkopen, misschien kun je hem ruilen tegen een fiets, en nog steeds niet uit welke kamer je neemt…:question::question:
Toos, weer aan de crock…pfff nou schelt ze de eeuwigheid maar in hoor, boontje komt om zijn loontje moet je maar denken.:smiley:
Beps…lekker eerder naar huis…fijne dag met hubbie…lekker saampjes wat doen.:evil:
Tlr…druk…???:stuck_out_tongue:
Kaylo…ook weer gezellig hier aan de bep.

Er werd trouwens voorspeld dat a.s. weekend een megastorm zou komen, die komt er niet maar wel vreselijk koud en guur weer…:tssk:

Ja… en die van hun ook zag ik net. Ha, ha. € 6.500 vragen ze ervoor.

@Viva: Maar ach Viva… we hebben onze hoofdprijs thuis toch? :zon02:

@Viva,

nicht van mijn moeder doet ook altijd mee aan die zwarte loterij wint ook best vaak.
Afgelopen maand nog 1300eurootjes, met gulden-euro wissel nog 25000guldentjes.

Ik denk al 15 jaar om ook mee te doen, maar vergeet het iedere keer weer :smiley:

@Roanna,

mijn hoofdprijs heb ik ook nog niet thuis …duurt nog ff
maarrr is onderweg

nou ik heb hem afgezegd…win ik iedere week eigen geld nietwaar.

Ach ja en ik heb de hoofdprijs wat betreft hubbie hoor:wub:…geld maakt ook niet gelukkig, maar gelukkig maken ze wel geld…:nod:

Antonie, we duimen allemaal voor je hoor, dat je je mooie lieve vrouw hier heel snel mag verwelkomen…

Ook weer thuis.

Viva,nee niet druk…
Kaylo,ken de uitspraak wel hoor…

Me ma speelde altijd mee met de illegale lotto,maar diegene die dat deed is ermee opgehouden jammer jammer jammer,me ma had nog wel eens wat,daarvan heeft zijn we zelfs een keertje naar Turkije geweest:)

vervelend hoor naar turkije van een prijsje…

heb wel eens op 1 nummertje na gewonnen bij de staatsloterij…scheelde echt 1 cijfer op het eind…ook de serie was goed…was ik 250000 gulden rijker geweest…

@Viva,

dit had mijn collega van de zomer ook.
Liet ons het lot nog zien.
Alles klopte , alleen twee cijfers omgedraaid.
Anders had ie 2miljoen gewonnen

ja als je dat hebt gehad, weet je zeker dat je nooit iets zult winnen.

trouwens er is een hit op you tube

@Viva,

u-tjoep link kan hier niet.
Thuis wel, maar daar heb ik weer geen geluid…tenminste als geluid van belang is.

een bultrug voor de kust van ijmuiden…is uniek nietwaar…

@Viva,

tom tom kapot dus :smiley:

tja…of de batterij leeg…

Ik ga nu … op weg naar huis.

Hoop dat het niet zo lang duurt als gister.

Tot vanavond

Antonie…kijk uit he…bumpers zijn al kapot…

Gaaf van die bultrug…mensen ook kicken!!!
Ikke thuis, met hubbie de boodschapjes voor deze week gedaan. Nu lekker onderuit, koppie thee en een boek(nee nog niet de Kitesurfer, eerst Potter, heb ik 2 jr op gewacht!!)

Vanaaf naar mn ouders, hebben nieuw behang, jaja 72-77 en nog nieuwe spullen he, modern(of voor hen modern :hihi:)
Zo eten, burgerlijk stamp andijvie met spekjes…

Tot laat of morgen!!