TTT deel 66!!!

Goedemiddag.

@Cynthia: Heel hartelijk bedankt voor de prachtige foto’s. :thumbsup: Zet ze er weer bij hoor! Nog last van “balen”? Ook niet meer misselijk?

Zo, ga ik vanmorgen dus naar mijn werk, roept de overbuuf me ff, of ik het al gezien had? Ikke dus… wat heb ik gezien? Heeft ze dus onder de carrpoort, voor haar eigen Twino, een splinternieuwe Ki staan. Had ik dus nog niet gezien, nee. Had ze maar ff gewonnen met een of ander iets van de Pl*smarkt.

Ikke dus…wauwwwwwww da’s nie mis!!:thumbsup: Maarja, nu wil ze 'm verkopen, want ja ze hebben al 2 auto’s. Maar toch ook nog wel even leuk nieuws vandaag. ha, ha.:slight_smile:

Roanna: ja nog steeds baaldag!!! En niet meer misselijk hoor!!!

Maar dat is ff lekker een gratis auto!!!

:dag:

@Roanna,

Is dat zo’n buurvrouw die de hele dag slagzinnen invult en opstuurd?

Ik ken ook iemand die zoiets doet en die heeft al 2 wereldreizen gewonnen,5 auto’s zoveel t.v’s dat ze die weggeeft en voor in de keuken heeft zo ook alles drie keer of meer.

@ roanna, wat voor kleur en wat mot ie kosten

ikke ga ff een telefoon verkopen bij de mac do… kan zomaar zijn dat ik daar trek krijg… hihi
laterzzzz

ik heb nog nooit iets gewonnen met die dingen ! Zal dan geluk in de liefde hebben zeker ? :wub:

Moet leuk zijn, autootje winnen :retard:

Het enige wat ik ooit gewonnen heb is een mobiele telefoon… Is al heel lang terug… en was een hele grote witte, met zwarte stippen… Net een dolmatier… :vak02:

Cyn,bedankt voor de foto’s.En marsepein dat lust ik ook wel jammie jammie ziet er lekker uit…Voel je je nu wat beter nu je het bijna allemaal op heb…Of nog steeds een baaldag.

Beps,wel thuis.

Bloem,telefoon verkopen dus weer een paar euri’s in de pocket.

Ik win ook nooit wat,zelfs geen bon van crnd*n;)

Mmmm voel me wel redelijk nu… Kan altijd beter… maar goed… zoals ik al zei… komt wel goed!

Had wel via mijn werk gister een Etos bon gekregen omdat ik een vlucht had geboekt van Delta Airlines… Nou ja prima… :smiley: Kom maar op met die bon :slight_smile:

Eigenlijk heb ik wel al iets gewonnen ! Het grootste lot uit de loterij ! Mijn ventje ! :wub:

Kaylo,zat je mannetje in een loterij dan

@Antonie: Of ze overal aan meedoen, weet ik niet, maar ze zei wel dat ze nog nooit wat gewonnen had.

Maar ik heb het weleens op tv gezien wat jij bedoelt. Die doen echt overal en aan alles mee en moet je kijken dan wat sommigen soms winnen. Niet normaal.

Ik zelf doe nergens aan mee en dan zegt mien manneke, dan kan jij ook nooit wat winnen. Mijn man speelt al jaren mee met de dagelijkse lotto, staatloterij en weet ik niet wat meer en heeft hoogstens ooit een keer €250 gewonnen bij de staatsloterij, net na de nieuwjaarstrekking toen we over gingen van gulden naar euro. :angry:

:turkey:Crazymar: 6 december - Istanbul:TURKEY:

Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 10 mrt: 3 weken Egypte
Bloem: 30 mrt: Israel
Bloem: 6 april: 3 weken rondreizen door Jordanie en Syrie
Cynthia: 8 april - Maleisie
Beps & Bloem: 3 mei - Istanbul
Bloem: mei: Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo

Ik heb ooit jaaaaaren terug eens met een duitse klasseloterie
paar honderd DM gewonnen, die heb ik toen op hun spaar-rekening laten staan zo heb ik drie jaar gratis meegespeeld.

Mijn overburen hebben wel paar jaar geleden van de PCloterij zo’n snelle open auto gewonnen uit Bayern.

trl : dat zeggen ze zo hier

@Kaylo,

zo zegt men dat in nederland ook .

Dan spreek (typ) ik toch verstaanbare taal :stuck_out_tongue:

@Bloem: Ik heb geen idee wat tie moet kosten. Ze had het erover om hem door de dealer terug te laten kopen. Volgens haar, staan er meerdere op Mar**plaat* van mensen die ook bij die aktie die auto hadden gewonnen. Het was een aktie van de Pl*smarkten van heel Nederland.

Ikke terug sporen naar Gent ! Pffffffffffff… :disgust:

Spring vanavond nog wel eens binnen !:dag:

@Kaylo: Wel thuis. :dag:

Even herstel, het is geen Ki*, maar een zwarte 4 deurs ChevroMati. Er staat er zo wie zo al een op Marplaat*.