@ trl, nee pak om 14 uur de bus naar utrecht, overstappen enzo op de trein, dus ben nog niet weg
ikke word gek van de NLse radio… wat een budmuziek!! en elke keer dezelfde budmuziek… vreselijk!! uit die hap
@ trl, nee pak om 14 uur de bus naar utrecht, overstappen enzo op de trein, dus ben nog niet weg
ikke word gek van de NLse radio… wat een budmuziek!! en elke keer dezelfde budmuziek… vreselijk!! uit die hap
Zie het al helemaal voor me, Viva en Damber die elkaar in de haren vliegen om achter de computer te komen ![]()
Marion hahaha ja hoelang gaat Viva dat volhouden misschien dat sinterklaas of de kerstman dan toch voor damber een klapdoos heeft…![]()
Bloem,oowww dacht dat je vanmorgen al ging…sorry
Kan je geen cdtje opzetten dan ?
Viva en Damber die bij TTT willen
Aan mijn moeder heb ik geen hou-vast hoor, zo’n dikke pruik heeft mijn moeder niet hihi Denk dan dus dat mijn moeder gaat winnen
Viva en ik gaan aan de sop!! Tot zo!!
Nog een half uurtje dan heb ik het er weer opzitten voor deze week…
Sop ze hahaha
@Antonie
:D:D:D was ook al op zoek naar een plaatje maar das nu niet meer nodig.
En nu maar eens proberen om aan het werk te komen, de was wegwerken nu de wasmachine het weer doet. Vanmiddag nog even naar de kapper, moet wel he, zowat iedereen gaat dus ik dan ook maar
.
Vanavond ook geen tijd voor klusjes want ik moet achter mee aan het werk. Ben benieuwd hoe het zal gaan want heb al weken niet meer geholpen.
Meiden net thuis, niet kapperen, was daar te druk… Ikke nu druk met puber en Wii, straks vriendinnetje…
:dag:
@Trlover,
nog maar een half uurtje … ik ben jaloers ,moet nog een halve dag.
ik mag morgen naar de kapper.
Moest weken geleden al , alle kappers waren lang volgeboekt.
Nu het geluk dat ik er èèn kon vinden …anders zal ik zondag zeker niet komen.:biggrin:
@ antonie, verschil moet er wezen he :unibrow:
Nou ikke niet naar de kapper,dus hoop dat het zondag een beetje wil zitten
hij is leukkkkkk
hoe heet ie
de doner smiley??
Antonie,waar haal je ze toch steeds weer vandaag…
Oke ikke naar huis:dag:
Damber: Welkom!!! Leuk dat je ook mee gaat kletsen en dat je zondag ook mee wilt gaan!!! Gezellig!!! En inderdaad lief kijken en heel hard zingen… morgen komt sinterklaas al trouwens… Dus ik zou maar lief zijn!!! Hij ziet alles ![]()
Beps: geniet maar even van de rust… :kus: straks bloemmie… en morgen… hahahaha
Nou meiden ik ga dat restaurant maar even bellen…
x
@Damber: Welkom hier, leuk dat je ook gezellig mee komt kleppen. Zou de sint of kerstman inderdaad maar lief aankijken, is ook in moeders belang moet je maar denken. Trouwens beterschap
@Trl: WEEKEND!!!
@Beps: Kapperen niet gelukt:crybaby:, misschien zelf even de pony bijtrimmen
@Bloem: Gezellie naar je vriendinnetje toe, goeie reis voor straks
Heb ook geen tijd om naar de kapper te gaan, zou eigenlijk wel moeten. Met veel stijfsel blijft het wel aardig in model. Straks weer aan de crock en dan ook een vrij weekend. Alhoewel, er is iets zondag… moet toch nog eens bedenken wat:drugged:
Antonie vind je ze bij animaatjes.nl ? Die hebben hele leuke emoticons, maar wel een flinke zoekpartij, alleen die kleine dingen al 30 pagina’s