Maareeh Viva: Ik heb het vast gemist, maar hoe was de date dusss?? Wens haar sterkte!!
viva- beterschap voor je dochter
@Seray: Ik zal de map meenemen!!
beppie - thnx!
Date ging niet door, zijn zus is de manager van mijn dochter heeft er een stokje voor gestoken, hij had problemen met zijn ex…die moet hij eerst oplossen voordat hij contact mag maken met mijn dochter…hihihi…wel beter. mijn dochter zit niet te wachten op een bak ellende dat heeft ze al genoeg gehad.
Seray, als je dan toch er bent met het offerfeest, neem dan hiervandaan tocatolin mee, kun je dat onder je neus wrijven…ruik je het niet.
viva- wel jammer dat het niet doorging, maar wel beter dat er een stokje voor is gestoken als hij nog dingen heeft af te handelen met zijn ex!
viva- thnx voor de tip, koop ik dat bij een drogisterij?
Goede morgen!!!
Lekker veel gekletst gisteren, om op alles te reageren … shoppen, klepdozen, pc’s, vastgelopen mailboxen, cursus, hepie en hepie, visa, post bezorgen, telefonische dates, vergaderingen, crocs, offerfeest, bloed, karkassen … en ik heb ondertussen een film gekeken, lekker languit op de bank met een dekentje!
Over naar vandaag!!
Maak er denk ik een relaxdagje van, hub gaat vanmiddag met een vriend naar de beurs in Hardenberg, duurt tot 22.00 uur dus zal wel nacht worden voordat ie thuis is. Bedenk me net, ga lekker chinees halen, babi pangang … heb ik al zoooo lang zin in.
En nu wachten op de monteur van de wasmachine, vermoed dat hubs zijn overalls niet goed nagekeken heeft. Hij centrifugeert niet meer en als ik de trommel ronddraai hoor ik een irri krassend geluid, zal wel weer een spijker of iets dergelijks in zitten. Altijd hetzelfde liedje, kan het toch maar beter allemaal zelf doen.
@Viva: Verstandig… Maar dat gebeurt ook zo vaak, dat ze de ene ellende nog niet opgelost hebben, en dat willen vergeten met een nieuwe “vlam”…
Nou jij sterkte! Ook al doet het je niets (meer) het blijft een KL**E situatie!!
Ohhh Marion: JAAAAA lekker ontspannen dagje… heerlijk!!! Ikke krijg net telefoon dat we, terwijl we dachten nog 1 dagje/nachtje rust, de logeerpuber vanavond al krijgen…PFFFF En dan morgen Bloemmie(GEZELLIGGGG) en zaterdag Cyn(en de logeerpuber is er dan ook nog de hele tijd he…) DRUKKKKKK
Ja is een klein glazen buisje met hele sterke pepermuntextract of zoiets (vloeibaar)…te gebruiken voor kiespijn, hoofdpijn, frisse adem, en ook voor viese luchtjes.
kost niet veel misschien 3 of 4 euro…heb het eigenlijk altijd in huis…vooral als je van die schele hoofdpijn hebt, smeer je iets op die kant van je hoofd, en zakt de hoofdpijn.
@ beppie- jij hebt het dus erg druk dit weekend! wel gezellige dingen allemaal:D
@ viva- ok, zal gaan kijken, en wat handig dat het tegen hoofdpijn helpt
@ marion- geniet van je dag
allemaal werkse en/of fijne dag, ik ga de training in tot later
Beps…neem maandag vrij kan je bijkomen van het mega weekend…drukte.hihihihi…
Marion…tja spijkers, schroeven en aanstekers alles laten die mannen in hun broek zitten…heb zelfs van mijn hubs zijn mobiel wel eens meegewassen…wonderbovenwonder deed hij het nog.
Groot gelijk lekker relaxen…
hihihi seray, helpt ook tegen knoflookwalm…als je iets teveel ervan de vorige dag hebt gegeten gewoon een paar druppels in een glas water en spoelen maar…
@Viva
Dat is verstandig van die manager, je dochter zit ook niet te wachten op de sores van een ander.
Sterkte voor vandaag, en laat ze maar lekker l*llen daar, een olifant heeft toch de langste.
@Beps
Volle bak dus bij jullie het weekend. Gaat vast een dolle boel worden.
@Seray
Succes op de training!
Weekend dolle boel met een giga afsluiting op zondag…Geloof ik :wacko: toch :retard: ![]()
trouwens dat tocotolin (heb even gekeken kun je kopen bij de D* en kruitv*t) helpt ook tegen muggenbulten.
Goeiemorgen ![]()
Heb alles bijgelezen… 22 pagina’s maar ben al weer 21 pagina’s vergeten… las wel dat iemand mijn geheim heeft verklapt aan Hans… Dat is Crock-pantoffels (wintercrocks dus) heb!! Hahaha ik vind ze ook echt lelijk, maar zo lekker warm!!!
Offerfeest: lijkt me echt smerig! Mijn vriend vind het geweldig… Nou bedankt… ik wil het niet weten :retard:
Hepie&Hepie, dat is van voor mijn tijd…
Visa: hoop dat dat allemaal goed gata komen…
Tnt: lijkt mij ook wel een relaxt baantje!!!
Beps: aaaah jij moet 6 weken bijkomen van dat weekend!!!
Maar ik heb er giga veel zin in!!! :so: De blauwe curacao staat al klaar… moet alleen nog ff sprite halen… ![]()
Bloem: veel shop plezier!!!
sorry verder ben ik echt alles vergeten…
Ga ff thee zetten en dan kom ik zo weer!!!
:kus:
@Cyn: De zero versie is hier ALTIJD inhuis, dus dan hoeft dat niet…Trouwens…PB!!
Zo alles in kleur, heb iets ontdekt tegen het ondeugende wit/blond dat er zo vaak na een week of 2 doorpiept… ff bijwerken langs de randen…GIGA!!! Dusss
:retard:Op naar het werk:wacko: