TTT deel 64: mega meeting!

@Marifran,

ehh, ikke heb geen hubs :smiley:

Ben benieuwd hoe Anthonie haar gaat noemen, hubba, hubsa, hub …??? , we wachten af .

Antonie…hij is leuk…

morning
nog redelijk vroeg opgestaan
te erg, de kachel was nog aan, en die heb ik dus pas om half4 uitgezet… oeps
nou ja, kon paps lekker warm koffie drinken :smiley:

ikke kort geslapen nu ff weer aan de slag met foto’s, internet (hyves!!) en reisje uitzoeken
dan hondjesuitlaten en de stad in voor een cd’tje om die foto’s te kunnen fikken en allicht ff uitzendburo… t idee weer te werken… blegh!!! en dan ook nog werk wat me geen ruk interesseert… ppfff… nog maar ff een weekie of wat nixen…

moet alles echt plannen, anders zit ik heel de dag achter de pc
maa ja

uhm… bijlezen, gaat ectht de ene kant in, de andere weer uit

@ beps, leuke film?? welke gaan we vrijdag kijken??
@ TRL dag nog een beetje goedgekomen?
@ viva, gewoon werken en geen trammelant?
@ antonie, je lult als een wijf en das een compliment
@ roanna, tot laterz, want jij bent druk met werk
@ marion: de MANNEN!! wat voor mannen het dan ook zijn, beter mannen, dan dat jouw man met allemaal vrouwen cursus heeft!
@ cyn, ben je vrij??

uhm… solly voor de rest, ga ff kijken of ik een halve gigabyte nog kan saneren, dan hoef ik geen nieuw cd’tje te kopen! scheelt weer in de eurie’s

Hihi, mn vader noemt haar altijd zn ex-verloofde…ook wel grappig…

Ik noem hem ook wel mn wettige (v)echtgenoot…:lol:
Maar vind het prima hoor, hoop dat iedereen zo’n hubs heeft als ik!!!(Maar dat heeft NIEMANDDDDD haaha, Roanna bijna dan…)

Marifan…gefeliciteerd met je hubs…en nog vele gezonde jaren…:wink:

Beps…hihihi…jou koosnaampje voor hubs gebruiken we nu allemaal…
tja. Antonie…hoe ga jij je vrouwtje nu noemen ??? We wachten het af.:unibrow:

Toos…laatste keer naar het huis, is maar beter zo, kun je het eindelijk achter je laten en verwerken.:kus:

@Bloem,

voor die 12 eurocenten zou ik al dat werk, saneren, niet op de hals halen.
Je zult altijd zien dat je later terugdenkt ergens aan en weet dat je er een foto van gemaakt hebt.
Zul je net zien dat juist die foto bij de gesaneerden zitten.

Bloemmie…kun je niet saneren…en een 2e cdjte gebruiken voor bijna dezelfde foto’s, zonde om weg te gooien, maar hij staat dan ook al op het andere cdtje…

@viva,

canim, bitanem,askim, hayatim, karicim, gewoon haar voornaam…maar wel een turks iets dus dan.

Marifran,gefeliciteerd met je hubbie…

Bloem,dag is gister toch nog een beethje goed gekomen askim online maakt een hoop goed…

Zo nu ff lunchen tot later

Bijna lunchtijd… Nog 15 min…
:kus:

ik heb alles op 3 schijfjes

maar tis nu dus 5,1 gigabyte
en heb hier schijfje liggen voor 4,7 GB en ik wil alles PERSE op 1 schijffie hebben
en tja… hoeveel everest wil je hebben??? :smiley:
geloof dat alleen everest pics al 1000 is, dusseuhm… herbeoordelen… heb het toch als backup

ikke heb net lekker pain de boulogna op, met paturan, tomaat, kk en salami…
die maken ze bij de subwa
’s niet !! :smiley: :stuck_out_tongue:

Grrrr net de Ind weer gebeld is nog steeds niks binnen,krijg automatisch berciht van ze.Moet ik papieren invullen en alle papieren meesturen…pffff wat een gedoe zeg…En we hebben alle kopieen van askim weggegooit stom stom stom…Kan die weer nieuwe maken waarschijnlijk…

Beps, Mijn hub mag er nog best zijn hoor, de kapster zei laatst dat ze het zo’n knappe man vond. Da’s leuk, ben ik ook weer even anders gaan kijken :nod:. Hij heeft 2 rechterhanden in het huishouden en dat komt me wel erg goed uit , 't is meer dat ik hem help dan andersom.

TRL: Jeetje het gaat niet echt makkelijk he!!!

Bloem: ja lekker vrij vandaag!!! :tongue:

Beps: jouw hubs is inderdaad wel een toppertje!!!

En mijn hub… tsja dat is niet mijn hub maar mijn Askim… :slight_smile:

Cyn,pfff is toch niet normaal,ze hebben de papieren toch toegestuurd gekregen vanuit istanbul dus waarom moeten ze dan alles nog een keer hebben.

TKL, ze maken het expres extra moeilijk, alleen als je het heel graag wil lukt het misschien. Dus gewoon doordrammen, Antonie zei het al, zij moeten boos worden en niet jij! Succes.

@Mari: Mijn hubbie is net zo…hij is beter in poetsen ed dan ikke haha!!! En wie het het beste kan moet het doen vinden wij hihi!!!

Mari,das waar…Maar tis echt ontmoedigingsbeleid zeg…