Straks nog een D bij ! :so: En toen waren ze met 4 ! Onthou gewoon niks de laatste tijd ! Iets mis met kort geheugen denk ik. :retard:
linda : bij toos geslapen ? :lol:
Hier was toch iemand ziek van reis gekomen en ook iemand met last aan de rug ?
@ Linda: beterschap
Was er niet nog iemand uit België en had zij het niet aan haar rug ?
@cris: dank je komt goed
cris : ernstig bezig met woorden schrapen ? :frown: Zou eerlijk gezegd niet in je schoenen willen staan. Ikke zit al te sukkelen met Turkse zinnetjes in de les ![]()
hoop dat t morgen nog weer beter gaat dan vandaag ga morgen met mams naar kreade in utrecht daarna winkelen in utrecht
@kaylo: zou je wel denken he dat ik bij toos heb geslapen
linda : lekker grogje nemen ? Warme melk met whisky of zo ? Hoop in elk geval dat je je morgen nog wat beter voelt ![]()
kreade ? winkelcentrum of zo ?
@ Kaylo: hahah, jaaaaa woorden schrappen
hahah. Ik heb er nu 889. En je moet op zn minst 1350 dus… k moeter nog zo’n 500.
@Kaylo: Dat is Jill!! Zij komt idd uit België, en is gewoon ziek, kan niet veel, en als het goed gaat dan is ze hier, en als het niet gaat dan maken we ons zorgen…
Ga subiet nog even een :was:draaien, dan kan dat morgen ook in de bagage. Hoop wel dat het iets beter weer wordt dan nu. Is gewoon aan het pijpestelen regenen hier ! :mad:
beps : ja, dacht al dat ik er iets van gelezen had. Weet je soms van welke kant van België ze is ? Misschien woont ze hier wel dichtbij
Kan ik een bloemetje brengen :nod:
cris : schrepen maar zou ik zeggen ! ![]()
Zal wel raar doen hoor, dat ik 4 dagen niet kan kletsen hier. Werkt precies wel beetje verslavend, dat ding hier ! En zal bijlezen worden zaterdag ! Pffffffffffff… :retard:
Dus dames : niet teveel kwebbelen AUB ? :disgust:
Kan iemand me uitleggen hoe dat systeem eigenlijk werkt van die puntjes uitdelen ? Zie dat bij mijn account staan, maar weet niet waarom er punten gegeven worden
Voor de onzin die we uitkramen ? :beef:
Gaan we weer … :o
hihi !
@kaylo: ik bedoel Kreadoe, is een hobbybeurs op creatief gebied