Marrioooonnn!!
Goeienavond !
Marion : wat lief van je, die foto ! Héél mooi ! Bedankt ! :kus:Ben nog niet weg, morgen pas. Kom natuurlijk nog even kwebbelen, pc is vrij ! :lol:
bloem : jammer voor je dat je zo in tweestrijd zit. Maar doe gewoon wat je hart en gevoel je zegt en alles komt wel goed ! Datgene wat je hebt gehad, neemt niemand je meer af ! :wub:
marion : heb even vraagje bij foto raden gezet :hihi:
cris : aan hoeveel woorden zit je al ? ![]()
iedereen achter de pannen ? :tssk:
Heb de luierik uitgehangen, gewoon pizza van Dr O**ker !
Heeft toch gesmaakt.
:slapen::slapen::slapen::slapen: ???
beps : AHA ! Was je mij vergeten dan ? :redface:
Lalalalalalalalalala !!! ![]()
Ga even wijntje nemen zenne ! Zit hier tegen mn eigen te llln :drool:
Zit ik zo aan deel 61 ! :unibrow: En een ster bij ! :teeth:
@ Kaylo: 814 woorden… enne, ik eet hier elke dag pizza, ben et nu ondertussen een beetje zat.
@kaylo: voor ik het vergeet, heel veel plezier in de ardennen!
Haha Kaylo, jij bent nog erger dan Viva!!!
Nee niet vergeten, maar niet opgelet, EN Marion is thuis, en de plaatjes zijn haar ding!!!
Nou goed, lekker goulasch op, nu ff aan de compi. Ik heb het idee dat Bloem er aardig uit is… Maar we wachten het af…wss dus toch geen meeting waar ons Bloemke niet bij is…
ik mocht plaatje opzetten, maar omdat ik er enkele dagen niet ben, heb ik de EER een iemand anders gelaten. Is anders stom raden hè ?
Gaat volgens mij nu wel weer richting de goede kant met mij zeg maar gisterochtend de hele ochtend in bed gelegen daarna toch maar naar werk gegaan was erg moeilijk vol te houden maar heb t gered tot 21 uur eenmaal thuis gekomen gelijk naar bed en slapen vanmorgen leek t beter te gaan toen ik wakker werd toch maar met mams de boodschappen gaan doen toe ik merkte is dus echt dat t dus echt nog niet beter ging eenmaaal thuis gekomen wat te drinken ingeschonken (cola werd mij aangeraden) rond 11 uur toch t idee dat beter lijkt te gaan dus vanmiddag weer gewerkt kon t bter volhouden dan gisteren maar wel gemerkt dat ik nog niet helemaal de oude ben
linda : bedankt ! :kus:
cris : pizza eet ik niet zoveel, maar had gewoon geen zin vandaag :o Ligt nu trouwens lekker op mn maag ! ![]()
linda : wat heb je eigenlijk ? Dacht gelezen te hebben dat jij ziek van reis bent teruggekomen ? Of heb ik dat mis ?
SORRY ! Had het op een ander plaatje :o Foto raden
@kaylo: niet ziek van reis zeg maar zaterdagavond kreeg ik last van de keel en sindsdien ging alleen nog maar slechter zeg maar