@Viva: HAHAHAHA, nee dan ben ik afgevallen!!! Maar helaas idd, IK BEN ER :tear:
Ik kan maar geen afscheid nemen van jullie!
Allemaal nogmaals bedankt voor de lieve woorden!
Het plenst hierzo ook terwijl ze hadden beloofd dat het vanaf vandaag beter weer zou worden…
Alles ingepakt, alle opladers, etc.
En daar gaan we dan, op naar Edinburgh! Mijn thuisbasis voor de komende 4 jaar.
Bloemmie kennende zal ze prachtige foto’s maken van al haar indrukken…misschien wel mooie bloemen of vergezichten…of brrrrr…enge beesten.
Cris…:wereld:je gaat niet naar het eind van de wereld…kan me voorstellen dat de zenuwen door je keel gieren.
Fijne dag allemaaaaal!
Dikke knuffel voor iedereen!
:dag::dag:nogmaals cris…:dag::dag::dag:
Nog lekker rustig Beps daarzo…
Marion…vandaag een rustige dag voor jou, of moet je weer aan de bak…???
Ik begreep dat je er flink naast zit…ze geniet volop, maar nu iets minder dusssss
Ja…daarom, ik zou me er geen voorstelling van kunnen maken, maar je bent wel lekker aan het ontstressen zeg maar…rust…kijken…in je op nemen…en verwerken…daar is Bloem volgens mij mee bezig…alleen kan ze nu haar ei niet kwijt…dus ze stikt er bijna in.
meisjes vandaag gaan we dus wel ff bevallen he…kan nu nog ff snel…Beps heeft ook nog even tijd nietwaar???
Dat is idd hoe ik het begrijp, ze loopt bijna over… Ach ik had gister zooo met haar te doen!!! Echt…zou ik wel heen willen rennen en haar opvangen en knuffelen ed… Ze heeft het nu echt moeilijk!! SMSEEENNNNNN
Cris…Marion…jullie zijn er ook kom er nog even bij!!!:lol:
Ja hoor
Pfffff zucht zucht pffff
Denk dat Bloem blij is al ze weer naar een internetcafe kan en lekker alles van zich af kan schrijven…Denk wel veel aan haar hoor.Hoop dat ze al weer wat opgeknapt is en toch kan genieten…
ik zal haar zo een sms sturen…met een hart onder de riem zeg maar…ik weet niet of ze hem krijgt…maar stuur er gewoon een.
We zijn er BIJNA!!! Kom maar op laatste perswee
Ja ja jaaa jaaaaaaaaaaaaaaaa
ja ja nog ff en dan …
verhuizen !!!