Nou, is agesproken. Zodra die hier is, zal ik je seinen en kunnen we wat af spreken. Oke?
Is goed, leuk!
@roanna: net effe gekeken op site van blof, film komt niet in apeldoorn slechts in aantal plaatsen hij komt wel in enschede
@ brenniej HEt begint inderdaad te kriebelen. Ik kan niet wachten tot het 22 september is.
Oh, nou dan kom ik tegen die tijd toch een keer die kant op. Misschien wil mijn zoon ook wel mee. Hij is ook een liefhebber van Blof. Gaat ook altijd met mij naar de concerten. Dus wie weet.
Maarre… ik moet eerst nog ff op vakantie , maar dat wist je al he? :biggrin:
@roanna…ahh wat rot nou dat die vakantie ertussen komt…anders kon je miss eerder naar blof
@roanna: ook goed hoor, leuk idee, gaat de 20 in premiere dus moeten we dan een keer afspreken voor na je vakantie
Ja, inderdaad Filiz. Zou ik de reis nog kunnen annuleren denk je? Niet he? He bah, wat jammer nou. ![]()
Moet toch ook even op mijn zoon wachten. Kreeg net een sms dat ze een stadstoer door New York hebben gedaan, dus… Wacht ik even tot hij weer thuis is en ook miss wel mee wil en anders ga ik alleen met Linda.
@Linda: Goed idee en strak plan. Als ik terug ben, spreken we gelijk ff wat af.
@roanna: doen we
Afgesproken, maar help me wel even herinneren na de vakantie he? ![]()
Doe ik, wanneer kom je terug? hihi
Even in sneltreinvaart!
Als 1e allemaal bedankt voor jullie lieve woorden, ga er gewoon van :redface:
Vandaag lekker dagje op kantoor, daarna voor fotograaf gespeeld want vriendin had wat foto’s nodig van haarzelf. Toen nog thee gedronken en natuurlijk flink zitten kletsen. En opeens was het al etenstijd … de frietpan maar aan dus. Buikje strak, de telefoon, ben je thuis zo meteen … tuurlijk … weer bezoek dus. En nu lekker rust, hub is kaarten, de deur op slot, gordijnen dicht, bakkie m&m’s. Nu ben ik aan de beurt!
@Beps
Knap dat je er zo mee om kan gaan! Moet als kind ontzettend moeilijk voor je geweest zijn, nu ook nog hoor. Maar denk dat er nu meer openheid en begrip is dan jaren geleden.
@Linda
Super zeg dat je als vrijwilliger mee gaat. Zal vermoeiend zijn vermoed ik, maar wel een hele ervaring rijker.
@Toos&Roanna
Hij kan nog GROTER … die handtekening
!
@Besmile
Supertijden zeg! Naar welk hotel ga je in Kemer?
@Akin-Kitty
Welkom op het forum ennuh … hoop dat je hier net zo veel plezier hebt als wij.
@Cris
Weer single, en al was het dan afgesproken, wil nog niet zeggen dat het gemakkelijk is. Kop op meissie!
@TRL
Lief van je dat je met je moeder op stap ging vandaag. Zal haar goed doen. Weet nog dat mijn moeder in een gat viel nadat mijn oma overleden was. Ze ging altijd 3x daags even kijken en een bakkie doen.
@Viva
Huisje al aan de kant, boodschappen al binnen, het weekend is begonnen dus. Even wat gas terug nu he!
@MK
Zoooooo zielig he, die spuitjes in die kleine beentjes, maar wat moet dat moet.
@marion…lkkr zo wat tijd voor jou alleen…enjoy!!
@roanna…nee helaas te laat om te annuleren…je zal moeten…en er het beste van maken ![]()
ikke ga lkkr slapen…hier regent het ondertussen…bah…
slaap lkkr allemaal en tot morgen…xx
Zo ook voor de tv gehangen is ook wel eens lekker zeg…En net Askim nog gebeld :wub:.Had tot vanmorgen 8 uur gewerkt en om 12 uur weer begonnen,hij hoopt dat hij nu bijna klaar is voor vandaag…Gaan nu toch voor 3 maanden visum aanvragen i.p.v voor 2 weken als hij het hier niks vindt kan hij altijd nog eerder terug.;)Weet iemand hier dat als ik garant sta hij dan ook nog eigen geld moet hebben??
Linda,je kan in ieder geval niet uit bed vallen vanacht ![]()
Besmile,wat een heerlijke tijden zeg…
@ marion Ik ga naar Hotel Fame Residence. Deze ligt gelijk aan het strand en dicht bij de haven van kemer.
Marion,ja zijn lekker weggeweest,ff andere gedachten voor haar.Ze ging er altijd om de dag heen s’middags was echt een gewoonte geworden,en nu kan dat dus niet meer,valt wat weg he en ze is zelf ook niet meer de jongste dus…Maar we hebben het wel leuk gehad hoor…
J morgen weer voetballen??
@Filiz
Truste … sweet dreams
@Besmile
Ken het, zijn er regelmatig langs gewandeld op weg naar het dorp.
@TRL
Das goed nieuws dat ie een visum aan wil vragen voor 3 maanden. Is ook beter, zo jammer om zo’n hoop werk te doen voor 2 weken.
Heb geen flauw idee of je vriend nog eigen geld moet hebben als jij garant voor hem staat. Mijn ouders hebben wel ooit garant gestaan voor mijn nicht en haar gezin, zij hadden ook geen eigen geld op dat moment. Maar dat lag anders omdat zij de nederlandse nationaliteit had, dus recht op een uitkering, en met haar gezin uit Beiroet gevlucht was.
Marion,ja dat vond ik ook zoveel papierwerk voor 2 weken.En dan maar afwachten of we het krijgen je weet het maar nooit…Heeft jouw nicht in Beiroet gewoond goh das ook niet echt naast de deur,en dan vluchten ook geen pretje,woont ze nu weer in Nederland?
@Marion: Door die openheid erover ben ik er achter gekomen dat ik ADD heb(minder H dan de meesten…) Maar ja was moeilijk, en heeft nu een plekje(klaaaaar ander onderwerp hihi)
Hoest eigenlijk met de beestjes…nu is het ''lammer" seizoen voorbij, alleen melken en kaas maken(JAMMMIIIIEEEEE en Bloemmie aan de YAK melk BLEHHH)
@Roanna: HOOFDPIJN< GIGA> HOOFDPIJN!!! :lol:
Meiden ikke(en hubs) zijn naar bed…:slapen: zooo moeeeee(Maar weekend!)
:kus: