TTT deel 51!!!!

Dat kan het nadeel zijn van een vrije dag, de volgende erop het werk van 2 dagen doen.

En was je zoon blij met z’n auto?
Kan erg lastig zijn vliegen, meestal zijn ze vertrokken zodra je de mepper in je hand hebt.

@ Viva: alles weer redelijk goed met je zoon dus :). En tja, kinderen kosten nou eenmaal veel tijd :wink:

@ MK: wat een lieverd! Aaaah!

@cris
Ben je er al helemaal klaar voor.

Ja zoon helemaal gelukkig met zijn auto…toen wij gingen kijken naar die auto en een ritje hadden gemaakt, hoorden we wat rammelen, en hij zou een grote beurt krijgen…
dus wij vandaag er heen…was de auto er nog niet terwijl mijn schoondochter gisteren had gebeld, en ze zeiden dat hij klaar was.

Hij stond nog bij de poetscentrale, gevolg was dat we anderhalf uur moesten wachten nu je niets aan de hand, blijkt dat die auto behoorlijk achterstallig onderhoud had…dus de begroting waar die garage eigenaar hem op had geschat, kwam 3 dubbel…hahaha, maar ja afspraak is afspraak, rondom heeft de auto nu, nieuwe remschijven, en remblokken, een nieuwe uitlaat (een met een speciaal breed chromen achterstuk (die zat er ook op). een nieuwe distributiesnaar, nieuwe olie en luchtfilters…een grote beurt, nieuwe apk…weet ik veel…hij heeft dus verlies op deze auto…dus ik zei, ja het risico van het vak, en dat moest hij toegeven, en lachte als een boer met kiespijn.

Middaaaaaaaag dames.

Heb al even bijgelezen. Gelukkig niet veel. :unibrow: Leuke foto weer MK. Zo cute die kleine zoon van jullie. Wat een lachebek! Precies zijn moeder zeker?

@Viva: Al weer druk geweest op haar vrije dag. Nu alleen nog even vliegen meppen.

@Bep: Bep ook erg druk , zo te zien. :ninja:

@Cris: Leuk dat je nog even langs komt, voor je weggaat en natuurlijk een hele goede reis en een fijne tijd daar. :thumbsup:

Oke, ik ga zo even met een paar collega’s hier naar de Americahal, want daar is een soort beurs van de groothandel Deli X*. Mag je van alles gratis proeven en meenemen en ja… ook ik ben een Holllander dus…inpikken, tis winter. Straks bij de uitgang krijg je dan nog een soort van kerstpakket mee, dus… Alles wat gratis is, hoef je niet te kopen, zeg ik maar.

Fijne dag nog verder en tot laters… :dag:

25 September… don’t forget. :vak02:

cris…je laatste dagje in nederland…hoe voelt dat nou???

@roanna
Veel plezier.

Nou Roanna…eetse, smikkelse en sjouwse zou ik dan maar zeggen…

maar je woont toch niet in zeeland,want daar is het ons bin zunig…

@roanna: veel plezier

@viva: idd vanavond weer trainen en zie ik wss die hunk ook weer (als ie niet moet werken)

@mk: wat een leuke foto! Wat een verschil met een maandje geleden zeg

@viva
Hoe is het met oma?

@linda
Gaat snel hoor de 1e maanden, zelf heb je er niet zo’n erg in omdat je hem iedere dag ziet, maar als je dan foto’s kijkt…

Oma heeft haar elleboog in het gips…en zit op de stoel…wil niet eten, maar is eigenlijk heel ondeugend :lees vervelend:

hahahaha vlieg is niet meer…flatsch…dood

En een grote vlek op het behang?

Nee…hij liep op de bank…en dat is van leer dus viel mee.

trouwens hebben jullie het andere topic gezien,…over emigreren met een kind van 18, wat is dat nu voor een rare vraag…ik heb mijn mening eronder gezet…

@ viva: voelt eigenlijk heel normaal behalve dat ik poepiechagerijnig ben. Weet echt niet hoe t komt.

Ik word helemaal week bij het horen van ‘wish you were here’ van Pink Floyd. Kennen jullie dat? Echt heerlijk!

@mk…wat een lekker menneke…!!

@viva…naja de auto is iig wel schoon nu :wink:

@roanna…veel plezier!!

@cris…ook namens mij heel veel plezier gewenst!! goede reis, leerze en laat nog wat van je horen he!!

@linda…trainze vanavond

ik ben weer terug uit school…nu ff 5 min voor de tv…dan aan mn huiswerk…:delete:

heejj mensen,

Sorry dat ik zo lang niet ben geweest, Had een griepje te pakken,
Kon zelfs niet roken… nou als ik dat niet kan dan ben ik egt ziek haha,

Maar Gaat verder alles g0edd met jullie, met mij gaat het weer beter gelukkig,

Ik moet nog wel ff alles bijlezen maar dat komt nog wel,

Fijne dag n0g iedereen,

Groetjeess, xxx

@viva
Ik kon het al niet vinden, staat het helemaal in het onderdeel spanje, lees jij heel ww?