@Cristina: Is het nog gelukt met die creditcard van De Ba**? Enneh… wel jammer dat jullie de relatie hebben verbroken. Maar jullie blijven toch nog wel vrienden, neem ik aan?
Deel 51 alweer gefeliciteerd allemaal…
Cris,klo*te zeg dat het uit is met je vriend,en dat zo vlak voor je weggaat kan begrijpen dat t niet makkelijk voor je is.Maar de laatste dagen nog leuek dingen doen dus dat gaat wel goed komen.Bungeejumpen gaaf zeg heb t zelf nog nooit gedaan,en denk ook niet dat dat gaat gebeuren…:biggrin:
Toos,dus ik heb die postduif de goede kant opgestuurd…![]()
Viva,nee dit weekend is deze oppascentrale gesloten…vanavond lekker bankhangen…Heb de dvd van Toppers gekocht nu opstaan gezellig :dope:
Marren beide een hele fijne vakantie en genieten maar dat gaat goed komen weet ik wel zeker ![]()
@ Roanna: creditcard wordt opgestuurd, maar ik heb een ticket op het vliegveld gehaald. Ennjaa, we blijven wel vrienden. Hij komt me vanavond maar weer eens ophalen van werk:). Het voelt ook niet echt uit.
@ TRL: het is juist uit omdat ik wegga;)
Dank jullie wel…voor de goeie vakantiewensen en de felicitaties voor m’n verjaardag. Enne jullie zijn allemaal van harte welkom hoor maandag voor een bakkie. Zal ik ook voor wat lekkers erbij zorgen en een wijntje kan er ook nog wel vanaf. Nou ja, dan ook meteen maar een broodje döner of zo. Kan jullie toch niet zonder een lekkere hap naar huis sturen hihi…jeetje zeg, kon t maar echt!
Maar ik zal aan jullie denken en wie weet duik ik nog wel een internetcafé in en meld ik me ff.
In elk geval wens ik alle mensen die ook bijna gaan heel veel plezier toe.
De rest die gewoon hier in ons kikkerlandje blijven: goeie weken toegewenst, blijf hier lekker klessebessen met elkaar en tot over een week of (bijna) 3!
Dikke knuffel voor allemaal.
@Kris dat hadden jullie toch ook afgesproken toch??Maar het blijft k*t!
ja allemaal zeurdozen,…maar soms wel leuke!
Ikke ga zo naar huis… Tot vanaaf ofzo
:dag:
Nee mijn ouders wonen in den haag, maar voor mijn oma gaan we naar Vaassen…de speulbrink dus hou de krant in de gaten tegen die tijd…ik denk dat ze er wel in komt te staan, of is dat niet meer. We hebben om 12,00 uur een diner in de zaal van het tehuis…daarna tot 6 uur receptie, voor familie en kennissen…
@ Beps: eidnelijk klaaar!! Tis kwart voor:D:D. En ja, idd, dat hadden we afgesproken.
@ Marren: VIEL SPASS in Toerkije!! Zal vast wel lukken ;). Genieten van een welverdiende vakantie.
@Viva: Oh gezellig allemaal. Ik zal tegen die tijd wel opletten of ik er wat over lees.
Zo … nog 5 dagen werken oftewel nog 11 uur met een bietje overwerk erbij en dan heb ik …:vak02:
Ik ga nu even dineren. ![]()
Ik ga ook hongerige monden van eten voorzien…toedels meiden…
Ik ga maar eens richting werk. Het is hier net begonnen met regenen en ik moet daar doorheen fietsen :(. Vandaag is echt gaar.
Moe, niet uitgeslapen, geen zin in werken, stomme collega’s, blergh :(. Een beetje last van een mini-dipje.
Werk ze Cris…Oww dat wist ik niet of heb ik wat gemist …dat het daarom juist uit is…
Viva,100 jaar das een behoorlijke leeftijd.Mijn oma wordt 2 november 95 en das een rond getal dus ook een feestje,maar helaas voor me oma dan ben ik in Turkije,vindt t aan de ene kant wel jammer dat ik er niet bij kan zijn…
Heyy zie dat als je op het nummertje druk achter blog entries van degene die een blog hebben dat je dan ook de blog kunt zien,dacht dat je daar alleen via t profiel kon komen
@cris…opletten dat je minidip geen megadip wordt!! werkze
@roanna…haha ja als je erover na gaat denken slaan al die soaps nergens op…als een van ons zou meemaken wat de mensen daar al allemaal hebben meegamaakt zat je levenslang in een gesticht!! maar ik vind het leuk tijdverdrijf ![]()
@ de 2 dames die morgen naar Turkije gaan
fijne vakantie
@ Viva en Turkije lover
jullie oma’s hebben inderdaad een behoorlijke leeftijd
das alweer ffies geleden dat ik hier ben geweest. ben begonnen met mn opleiding en het is super!! 2 juni 5 maanden op stage in Turkije :zon02:heb er nu al zin in :nod:
@ Cristina
jammer dat het uit is met je vriend, omdat je weg gaat
zo eten op en ww weer bijgelezen verders geen nieuws.
Morgen weer eventjes gauw door het huis en want paps en mams komen weer thuis uit ADR.
Groetjes
Oooooooh een nieuw deel!!!
Heb weer wat bij te lezen zometeen, maar eerst …
DE MARREN :biggrin:
Want morgen is het weer zover, de beide dames gaan Marmaris op stelten zetten. Geen turkish tea time op wereldwijzer maar cay bij de tapijtverkoper, was toch een van de vaste adresjes of zit ik er naast?
Wens jullie …
heeeeeeeeeeeeel veel plezier samen
http://www.martelmarine.com/images/Sights/Marmaris/marmaris%20castle.jpg
in Marmaris
Vandaag de tickets binnen gekregen. De vliegtijden zijn als volgt: Zondag 23 september vertrek Ams 0:05 en aankomst in Antalya 04:45. Dit betekent dat ik 22 september al naar Schiphol ga. Terug vertrek vanuit Antalya 18:00 en aankomst in Ams 22:40. Ik ben ook blij met de vliegtijden.
Mijn laatste week stage gaat ook in. Ik ben ook blij als ik klaar ben.