TTT deel ...... 46 !!!!!

Moet lukken kan Beps het ook nog meemaken

Askim spoort soms egt niet!
Die gooid gewoon me handdoek, naar een ander strandbedje,… van The Next door…! whahah… ik keek even een keertje naar die jongen die daar werkte…weet ik het, hij deed iets, en me oog viel er op, precies op dat moment kijkt askim mijn kant op!..en volgens hem had ik enorme Smile op me gezicht!.. ja moet ik dan met een sago hoofd gaan zitten???

Gooid gewoon me handdoek naar de andere kant, ga daar maar liggen, je vind het daar toch zoo leuk??kan je gelijk met HEM DAAR praten! nou jaaa!

denk het wel
zal dr ff roepen: bepssss!!

hahahaah wat zal jij raar gekeken hebben Brenniej hihi

Ik roep ff mee BEPSSSSS,waar zit je ???

Ik was ff druk
nog 5 min meiden dan ben ik weg!!!

@ brenniej, hahah, ja had je al eens verteld. ik vind het eigenlijk wel een goeie actie… maar ja, leer er maar mee omgaan, dat jaloerse… ik zou er niet tegen kunnen!!

denk hoe jaloerser,… hoe slechter het eigen geweten is. want als hij denkt dat als jij naar iemand lacht, dan zal ie zelf wel foute dingen doen als ie tegen een ander lacht… maar goed… jaloersie is een ziekte, dus weet niet precies hoe het werkt, maar leuk is anders

ben ik er nu alleen??

dan moeten we er hard tegen aan Beps als je het nog mee wil maken we gaan ons best doen

@ owh beps… 5 of 10 minuutjes… whats the differance…:wink:

Kom op meiden nog 13 posten

ikke doe altijd mn best!! :wink:

De differance is 1 keer meer…

Ja ik moest lachen… ik denk… uhhh ok…??
Maar ja lachen, werd die nog bozer…!! haha…

Loopt die weg, hup neemt onderweg een stoel mee, trap er tegen aan :S:S Stoel kapot, ze baas boos…! Hij boos, Ik sta daar!!..
ze voet blauw!

later hebben we er wel om gelachen!,… jaa hallloooo!!!

hahahahaha

@ beps :biggrin:
okey, wouldnt want to keep ya

@ brenniej je kunt er ook alleen maar om lachen, wat moet je dan???

kom op
nog 4

ga het niet alleen doen!!

Maar volgens mij zijn we bevallen, het puffen steunen en zuchten doe ik straks wel :lol:

Bijna