Weer een beetje opgeknapt TKR
Ja hoor Toos dank je
@Bloem: Mooi zo. Dan kunnen we nu gaan slapen.
Ik ga nog even een poosje tv kijken en dan maar weer zien, of we in slaap kunnen komen. Met pilleke zal wel lukken toch he Toos?
Koekje d’rbij Bloem? Oh nee, je hebt je mond al geragt. :lol:
Truste dan lieve meiden. :kus: :dag:
Jill…
:kus:
Pilleke al op, ga ook zo plat
@ roanna, nee geen koekjes!
kijk ze en truste
@ trl, owh vuurwerk!! leuk!! als het voor je huis is dan moet je wel ff gaan kijken idd
Linda: Nogmaals een hele fijne vakantie!!!
Meisjes :slapen: Slaap lekker:kus:
:dag::dag:
Bloem,heb ik ook gedaan en was erg mooi kort maar krachtig:D Was hier in de straat de rabo wielerronde en terafsluiting dus het vuurwerk
@ toos, truste en crock ze morgen!!
@ trl, owh grappig, hebbie boogie nog gezien??
Nee niet gezien Bloem,dit waren denk ik de amateurs.Hadden de auto voor me deur gezet en stonden zich daar net om te kleden en niet verkeerd hoor :slywink:
:eek: en je hebt mij niet ff geroepen!! :eek:
:tssk:
:nod:Jewel maar ik denk dat je het niet gehoord heb door het vuurwerk :tssk:
Ik ga me bedje in :slapen::slapen::dag::dag:
me tooooo
allemaal welterusten
tot morgen…
marion?? jill?? doet iemand het licht ff uit vannacht
doe ikke of beps het morgen wel weer aan…
trustelll
Zal ik t licht uit doen, doe ik wel een schemerlampje mocht er nog iemand langs komen
Ik ga ook slapen, weltrusten allemaal voor diegene die ik morgen nog spreek tot morgen en voor de rest tot over 15 dagen
ik kom nog ff goedenacht zeggen…
we hebben 2-2 gemaakt…dus we morgen tevreden zijn…zondag weer…
daarna nog jaarvergadering…thuis nog met askim gebeld…nu lkkr slapen tot morgen allemaal…en slaap lkkr…
@linda…nogmaals…heel veel plezier!!
Zo stonden wij dus ook in 2005!
Je koffer mag in Enschede NIET zwaarder wegen dan 23 kg, dit ivm de Arbowet. Alles wat er boven zit moet eruit, zo niet dan gaat de koffer niet mee.
:idea:
Zo “ff” bijgelezen…
Koffer met overgewicht…hadden wij ook deze ronde. 10% mag je hebben schijnt het, maar wij hadden in totaal 6 kilo, nee dat kon niet. Dus na aftrek van die 4 kilo moesten we 2x€6 bijbetalen…lekker belangrijk…Maar ik hoorde dat Trans…a daarin goedkoper is…
@Bloem: Ik zei niet proost maar WELKOM!!! Dooske ikke is niet zo simpel hoor… Tuurlijk weet ik dat serefe proost is, maar ik proost nooit met thee…
Nou goed te vroeg wakker, ben steeds bang dat ik me verslaap(hihi)
Meld me nog wel ffies voor ik wegga
Tot morgen
mornink!!
@ beps, tuurlijk weet ik dat je welkom zei, maar dia vertelde laatst dat d’r moeder zo trots in het turks had geproost en ook een woordje turks kende… ze zei met geheven glas: hosgeldiniz.
we hebben hier op ttt een hele avond zitten hosgeldinizzen als proost…
ach laaa ook maar!!
@ linda, een hele fijne vakantie op kreta. ik denk dat het wel gaat lukken. overal mooier weer dan hier zeg maar
ikke weer wakker.
nog 1 dagje werken en dan 2 vrij! joeppie!!
werd midden in de nacht aangebeld hiero? ikke wakker… ??? ik kijk op de wekker; 5 uur!!
heb mn kussen nog eens opgefluft en omgedraaid, de deken nog ietsje strakker om me heen getrokken en ben weer verder gaan slapen…
misschien was de pakjesman nog steeds op zoek ofzo? i dunno
@ beppie, werk ze!!