TTT deel 45

Dat is lief Linda
@Wat moet? die ster vanavond

ja heee
moeten jullie wel een beetje met me mee lullenn!! anders zwam ik ook zo in de ruimte!

@bloem: ik moest tijdens die stage een witte jurk met blauwe streepjes van boven naar beneden dragen, dat moesten alle stagaires daar toen dragen

Soms moet je bijbetalen 5 of 10 euro per kilo geloof ik

@ Jill: neeee Brenniej is een heel braaf meisje!!!

hihih… tiis wat!!
zal ik een speciaal topic openen? :wink: hahahah nee hoor, dat doe ik niet

Tja, die ene zal gedacht hebben ‘zeg het met bloemen’ :wink:

@bloem: hoeveel kilo mag jij maximaal meenemen?

Nee hoor en als de verkeerde komt zeg je stuur je collega nog even,je weet wel die met die lichte ogen

Voor jouw geen probleem toch :smiley:

@ brenniej, jij bent wel braaf, maar ikke niet, dus de volgende: foto, en zeg maar dat het voor je vriendin bloem is :wink:

@ trl, ja maar 1 kilo erover? veel te veel gedoe… misschien als de vliegmaatschappij bijna failliet is… hahaha!!

Brenniej,kijken mag

@ trl… nee maar 30 berichtjes viva style wel

@ linda, ik mag zoveel meenemen als ik kan dragen, maar het vliegtuig mag volgens mij ook 20… heb niet eens naar gekeken eigenlijk!! hahaha, maar wil onder de 15 kilo blijven…

@ Bloem: hahahaha… Nou ik zal ze ff bellen vanavond, Hij heeft nu ook weer nachtdienst, dat weet ik wel!!!;):wink:

@ marion :smiley: bloemen!!

Ja hoor Brenniej kijken mag

@ brenniej, hahaha… dat weet ze dan weer wel!! geweldig!!

@bloem: inderdaad te zwaar is ook niet goed voor je denk aan je rug

nou jongensssss hou nou op over hem!!!
haahahhaha ga ik dalijk nog rare dingen in me hoofd halen!!!

De stoere agent, en het lieve brave zustertje!!!;):wink:

had beps opdracht gegeven om leuke turken op de foto te zetten… voor mij… maar ze mocht de camera daarvoor niet gebruiken van hubs… nou ja!! zal eens een hartig woordje met hem babbelen binnenkort :wink: