TTT deel 45

@diamond: gaat nu over van alles en nog wat, maar een wijntje zal ook smake nu haha

maar ja… beetje bos bloemen is toch € 15 ofzo… doe maar in geld, dan kan ik weer een dag langer wegblijven :wink:

@ Bloem: ikke heb filmpjes van askim tot de dag ik vertrek!!!
whahah

**@Toos: daar zeg je me wat…Pff moeilijk keuze hoor :stuck_out_tongue: **

7777

Nou ik zie dat bijna iedereen er is. Zelfs Dia, dus zal ik dan maar even met de wijn rond gaan? Of iets anders. Ik heb alles, dus zeg maar! :stuck_out_tongue:

@jill: haha

@Bloem
Ik houd wel van een beetje spanning :wink:
Loopt allemaal een beetje in het honderd vanavond. J. moest nog naar bed en moest vriendin ook nog ff bellen hoe de dialyse bij haar moeder was gegaan.

@Besmile
Egypte! Is ook mooi hoor, naar welke plaats gaan je ouders?
Trouwens klinkt niet verkeerd die stageplaatsen voor je studie, ben benieuwd waar je terecht gaat komen.

@Jill
Niet teveel gaan sukkelen zo vlak voor de vakantie.

@roanna: schenk me maar een rose in, heb je dat ook

@ jill… alles okey daar?

@ brenniej, poehee hij heeft er echt werk van gemaakt he? liefff… hoe staat het met jouw film? vriendin al aan de slag gegaan…

@ Roanna: Ikkke wil wel weer een amaretto, met 2 ijsklontjes alsjeblieft!;);):wink:

**Moet ff op gang komen hoor, blijf maar op F5 drukken met al die nieuwe posts :lol: **

Doet u mij maar een roseetje, lekkerrr

@ roanna, witte voor mij!!
@ marion, en dan ook nog ww-en enzo… oeff…
ligt de kleine man te snurken??

@Dia gezellig dat je er weer bent!!!

@Marion,een reden te meer om lekker weg te gaan.

@MMmmmm lekker wijntje

@ dia… F5??? :paranoid:

@diamond: thanx voor de tip van F5, die kende ik nog niet

Bloem: jaa hij heeft er echt werk van gemaakt, egt zoo lief!.. maar goed met mijn film, ja als het goed is gaat dat allemaal goed! ikke ga morgenavond naar der toe!!.. :smiley:

@ bloem. Eerst uitgebreid genieten van een welvernieuwde vakantie. En zoeken voor een tijdelijke baan. Extra zakcenten kom wel goed van pas.

nou ikke ga me ff gauw in me pakkie heisen!l;)

F5=verversen of hoe het ook heet