TTT deel 45

ja, nou ja, een borrel met het team…
zo groot is ons team niet en de helft is op vakantie…
en ik hou daar niet zo van, dus ben een beetje… uhm… hellup!! hahahaha
alsof weggaan niet al moeilijk genoeg is… wilde er vrijdagmiddag via de achterdeur vandoor gaan :wink: hahahaa

Is ook niet mijn ding hoor. Houd er niet zo van om in the picture te staan. En al helemaal niet bij een afscheid.

nee daarom
maar goed, ik zie het wel, vind het wel super leuk en echt erg onverwachts, dus jullie horen het nog wel :wink:

hey dames…

@jac…van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! maak er een leuke dag van…

@bloem…wat leuk zo een afscheidsborrel!!

hmz sorry rest alweer vergeten…ikke net terug van school…we moeten dit jaar 2e jaars studenten coachen bij het kamp gebeuren…vandaag kregen we ons groepje aangewezen en moesten we aan de gang…
ik heb drama…vind ik super leuk…en 4 meiden die niet bepaald gemotiveerd zijn omdat ze eigenlijk het eindfeest wilden organiseren…schiet niet echt op duss…:frowning:

Whaaah tussen de middag heeft beddenwinkel al gebeld dar ze komende zaterdag bed wilden brengen gaat latsig worden he komen als goed gaat nu in de week nadat wij terug zijn

@Linda dar kun je toch wel voor thuisblijven he!

Zo lady’s, ik ga nog even opruimen en dan naar huis. Spreek jullie morgen wel weer.

byeeee Kimbo!

Goedenmiddag.

Tis wel rustig geweest vandaag he?

@Bloem: Toch leuk dat ze op die manier toch afscheid van je willen nemen.

@Linda: Nou, dat zou anders super geweest zijn, als ze het bed al zo snel kunnen leveren, maar helaas… jij bent er niet. :zon02: Mooiste zou zijn, als je terug komt, dat alles op zijn poten staat en mooi opgemaakt was met je nieuwe dekbedhoezen, zodat jij er na de vakantie zo in kunt wippen. Maarja, je laat natuurlijk ook geen vreemden in je huis, terwijl je er zelf niet bent. Dat doe je ook niet of het moet een bekende van je zijn, die er toevallig werkt.

@Filiz: Net weer begonnen met school en je moet gelijk weer aan het werk voor school. Maarja, als jij dat leuk vind??? Komt er misschien nog wat van terecht, dan door die niet gemotiveerde dames uit je klas. :wink:

Anders gaat Jill wel ff in je huis wachten tot het voor mekaar is. :vak02: :lol:

@Filiz
Loopt dus nog niet echt soepel de 1e dagen op school, tis me wat met die meiden.

@Linda
Kan je zus niet in je huis zijn als ze het bed komen brengen of gaat ze ook mee op vakantie?

@marion: nee die gaat niet mee maar moet werken, ach ja de week na de vakantie bellen ze weer om af te spreken vind ik ook prima

@ roanna, leuke woordspeling… kun je er meteen inwippen… :smiley:

@ linda, wel mooi dat ze het zo snel kunnen leveren… wat zei je… doe nu maar meteen :wink:

@ filiz, wat heb je gezegd… we doen dit en daarmaa basta! kop op!.. wel vervelend als jij het wel leuk vindt en anderen totaal niet gemotiveerd zijn… misschien komt het nog als ze er een beetje inkomen enzo…

ikke thuis, bikini pakketje, maar nog nix wat ik wilde… oude bikini met uitstekende beugels gaat maar gewoon mee, en dan zie ik het daar wel! pffff… heb et toch de 1e 2 mnd niet nodig… dus…
nu lekker mn bedje in… hij roept me al…!!

@Roanna,ik zou wel willen maar ik heb andere verplichtingen hahaha een afspraakje met de mysterieuze kaartschrijver!!

@Bloem wel erg lief hoor die afscheidsdrink!!!

@Bloem en anders monokini!

@Linda
Is ook zo, je kan er toch niet in slapen als je op Kreta zit :smiley:

@Bloem
Truste!

@Jill
Ben je er achter van wie de kaart is dan?

@ jill, ja vin ik ook… nu weet ik alleen cker dat ik het niet droog ga houden :tear:
hahaha

@ filiz, heb je mn pb van een tijd terug gelezen?

@ jill, ja dacht ik ook al, zonnen is no problem, doe ik niet zo moeilijk over, maar ja… zwemmen is iets te…! hahaha

Toen ik het later overlas Bloem, zag ik het ook. :stuck_out_tongue: Was niet de bedoeling hoor Linda :biggrin: Ik bedoelde natuurlijk, kun je er lekker in gaan liggen, na je vakantie als je moe bent van de reis. Maar je begrijpt mij wel he? :wink: