@jac: gefeliciteerd!
Goedemorgen allemaal
mornink!!
hoe laat gaat die kapper wel niet open?? :biggrin:
ben jij vroeg zeg… je hebt vakantie!!
wat een wind trouwens vanochtend!! kwam amper vooruit op mn fietsje!
Bloem,hopen dat je hem straks mee hebt.Ik vind het ook koud hoor.
@bloem: de kapper gaat open om 08.30, dus ga nu dan ook weg en dan lekker aquajoggen tot straks
Veel plezier Linda
Goede morgen!
Wat lag mijn bed toch lekker vannacht, was in no time vertrokken. En toen ik vanmorgen naar buiten keek zou ik er het liefst weer ingekropen zijn. Wat een budweer zeg!
ja idd
was erg donker vanochtend en zo lekker warm en mn dekbedje… oefff…
@ linda, aqua jog ze!
@Jac
Het laatste nachtje zit erop voor jou, mooie afsluiting in die versierde stoel!
Van harte gefeliciteerd
http://www.vangastel.be/sitebooster/1872006151958-multitude_edited_1.jpg
en een hele fijne dag
das een mooi bossie!
zo nog een lekker bakkie en zal me dan maar klaar gaan stomen voor kantoor. Mag deze morgen een stel organigrammen in elkaar gaan prutsen.
@Linda
Veel plezier bij het aquajoggen! Moet je ook nog naar de zonnestudio vandaag? Zal vanavond ook eens onder dat ding gaan liggen, is al weer lang geleden.
organigrammen…
vertel :paranoid:
Ja, mooi bosje he! Ze zijn ook erg gemakkelijk. Je hebt altijd vazen genoeg, hoeven geen water en toch laten ze nooit hun koppie hangen :biggrin:
Organisatiestructuur in een schema zetten. Allemaal hokjes en pijltjes.
Goedenmorgen allen
@Jac: FIJNE VERJAARDAG… GENIET!!!
@llen: weer een nieuw deel, op naar de 100!!!
Ik was de eerste vanmorgen, maar had nog niets achtergelaten. Mn bedje lag heerlijk, na het douchen gister, en dus ben ik om een uurtje of 5-6 maar eens gaan kijken of er nog iemand was:beef::D:wacko:
Straks naar de chiro, langs het uitzendbureau om een ander contract te tekenen ivm met de MBO3 studie, en dan naar de tandarts…druk dagje dus
:dag:
@ beps en ww-en ![]()
@ marion, jaja… wat voor cijfertjes doe jij dan??
@ beps… volgende vakantieplannen al gemaakt?
Beps,dus weer heerlijk geslapen in je eigen bedje.En gelijk weer een drukke dag voor je