TTT deel 44

Is ook altijd gezellig,soms kom ik weken niet maar dan wordt je hier echt gemist.
Iedereen is begaan met iedereen.

oef…
besef ineens dat ik echt van een hele hoop mensen binnenkort afscheid ga/ moet nemen voorgoed/ voor een hele lange tijd… ppfffpppfff

@bloem: moeilijk he

moet er eigenlijk niet nu al over nadenken, maar ja… heb het idee dat ik nooit genoeg tijd/ mogelijkheden heb, om iedereen te vertellen wat ik nog wil zeggen…

oefff :crybaby:
dat was de aller-, aller-, allerlaatste aflevering van gilmore girls… ik kijk het al vanaf aflevering1, op dinsdagavond… moet echt nodig alle dvd’s hebben, om te kunnen kijken wanneer ik wil…
pffff en nu dus de laatste aflevering ever!! jaiks…

besef ik dat het tijd wordt om door te gaan…

@bloem
Gilmore girls af, dus nu tijd om op reis te gaan.

Jullie redden de bevalling vast ook wel zonder mij.
Ik ben verstandig en ga lekker op bed liggen, nog ff tv kijken en dan val in vanzelf in slaap.
Tot morgen!

@mk: alvast weltrusten ik maak t ook niet te laat morgen om 08.30 bij de kapper zijn en daarna begint aquajoggen weer

Weltrusten MK116. Slaap lekker. :wink:

Enneh Bloem, niet zo treurig toch! Ik hou zoiezo je weblog bij en zal ook zo af en toe wat erop zetten. Je staat al heel lang bij mijn favorieten, dus dat kan niet missen. :wink: :zon:

@roanna: de krant en de folders uit?

@ mk owh wat verstandig!! is het gedreun gestopt? slaap lekker

@ linda, iets heftigs of gewoon puntjes knippen??

@ roanna, ja i know, maar moet nog ff afscheid nemen van 320 collega’s en bepaalde ‘bekende’ gezichten die ik niet meer elke dag ga zien… komt goed…
de echt belangrijke mensen weten me wel te vinden, maar tis echt zo’n afsluiter van weer een belangrijke periode…

@Bloem is zeker niet gemakkelijk,maar je komt toch terug al weet je nog niet wanneer,en velen zul je ongetwijfeld terug zien.

Beps,welkom terug zal wel zwaar zijn?

Ben ik nog op tijd om de bevalling mee te maken?zo te zien wel

ZO net effe kippesoep gegeten,jammie

Als die er nog komt TKL schiet vanavond niet echt op

@Bloem
Een afscheidsreceptie in de kantine? Dan heb je alle collega’s in 1 keer gehad :wink:

@MK slaap lekker!

ik heb zo zin in drop vandaag helemaal vergeten mee te nemen

moet lukken toch Jill.Al weet ik niet of ik het redt voel me misselijk:puke:

Bloem, voor jouw ook bijna de 7de *

Oie iets verkeerd gegeten?

nee niet dat ik weet.