TTT deel 44

@ beps, nu alweer verslaafd!!

maar ben wel doodmoe.
Vanmorgen om 7 uur de bus in, en nu(15 uur later) gewoon weer bezig of ik niet weg was:crybaby::crybaby::retard:

@ jill, nee maar wel rete snel!!
ikke zo tv kijken, als jullie hulp nodig hebben met persen, dan roep maar!!

@Turist wat vind je van TTT,kun je al een beetje volgen?

@ beps, je hebt ons gewoon gemist!!! :smiley:

Ja ik ga ook zo effe hangen ik ben doodmoe en ja jullie weten het zitten is een probleem.

Dan kan ik mooi ff douchen

@Bloem: Niet gemist, maar wil wel bijblijven haha

doe m,aar kalm aan jill, ff rondlopen, de hond uitlaten :wink:

@ beps, hihihi… heb je toch bijgeklept in no time?! :wink:

@jill ik vind ttt wel intesxant

HAHA Bloem,ja lekker

Bloem vanaond wellicht jubileum voor jou!!!

10000

Nou Jill, ga ook maar ff lekker rusten, kan je er straks weer lekker tegenaan. Je moet natuurlijk wel mee puffen straks he! :stuck_out_tongue:

Is wel zielig voor Turist he,maar we zijn er straks weer hoor.

Je hebt gelijk Roanna anders heb ik straks de kracht niet meer en dan wordt het een keizersnee

@ jill, denk dat turist dan ff op dr gemak kan rondkijken en teruglezen en zich op dr gemak voelen, zonder allerlei vragen…

enneuhm… 10,000?? ikke kom er wel… vandaag? morgen? overmorgen… die ster is van mij… no worries… nu eerst: TV!

:dag:

Dan ga ik ff de krantjes en de foldertjes lezen, die vandaag weer massaal in de brievenbus zijn gedumpt.

See you all later. :dag:

k zal dan ff trstn op ttt als jullie mij niet moeten laat het weten dan ben ik weg sorry

wat???
iedereen mag en moet hier komen!! ben jij gek!!

owh :crybaby: de laatste aflevering van gilmore girls… ever!! 7 of 6 jaar ofzo… zucht… :crybaby: gaat over afscheid nemen voor hele lange tijd… :eek: zit ikke nu natuurlijk helemaal niet op te wachten!!

Hoe kom je daar nu bij Turist?