@ miertje : truste :dag:
@Mierre slaap lekker sweet dreams!!!
Thnx, nu ga ik echt, doeiiiiiiii
@ Jill, 'k hoop dat je ook wat kan slapen1
Zo, ik werd weer eens opgehouden op MSN en kan nu eenmaal niet 2 a 3 dingen tegelijk doen dus…
Maarre ik heb weer bijgelezen. Miere was ook weer ff gezellig op de thee, zag ik.
O ik dacht dat je al weg was Roanna
Ik zat vroeger ook uren op MSN maar tegenwoordig bijna nooit meer
Nou, Bep zal de koffers ook al wel ingepakt hebben en nu haar laatste nachtje voorlopig doorbrengen in Kusa en morgen weer feest :zon: hier!
o ja is waar dat is morgen al.
Ze zal heel wat te vertellen hebben denk ik,weet je hoe laat ze terug is?
Nou, ik ook niet zo vaak hoor Jill. Ligt er ook aan wie het is. Maar als het lang duurt, is het mijn schoonzus, waar we mee op vakantie gaan of een collega.
Ik dacht dat Bloem had gezegd om 1 uur hier landen. Maar weet het niet zeker meer.
Eigenlijk is het wel iets moois he dat internet,ik denk dat veel mensen veel minder geisoleerd zijn.
Dat is een mooie tijd dan zal ze zeker nog wel op de thee komen.
Ja echt wel Jill. Ik heb ook een vrijgezelle collega van net 50 en had nooit een pc willen hebben, maar heeft er nu een van een andere collega gekregen en ze heeft kabelinternet genomen en ze weet niet wat haar overkomt. De wereld is voor haar open gegaan. Ze kan ook al MSNen en doet dat soms ook met mij, maarja het gaat allemaal zo traag nog he. :lol:
Veel mensen op die leeftijd die een beetje bang zijn van de pc maar eenmaal de microbe te pakken zijn ze er heel blij mee.
Ik ook hoor ik zou het niet meer kunnen missen.
Is wel leuk van je collega dat ze die aan die andere collega heeft gegeven.
Ja, geen nieuwe hoor ,maar ja dan nog. Toch leuk voor haar.
Ik zie dat Toos ook nog met de laatste vlucht is meegekomen. :dag:
vrienden van ons 63 en 58 zijn het grootste deel van het jaar in Portugal.
Ze hebben kleinkinderen en die misten ze enorm.
Vorig jaar kochten ze een laptop en skypen ze met de kleinkinderen en ons.
Zo moeten ze niet teveel missen.
Zij hadden nog nooit met een pc gewerkt en als je nu ziet,hij leert mij vaak dingen,leuk he.
HAHAik dacht al heb ik nu iets gemist!!!
HEYYYYYY Toos
Ja dacht kom ook nog even aanwaaien. Heb vanavond vrolijk rondgecrockt:dag:
heyy Jill, alles goed
Maargoed, het is al weer laat, dus ga er maar een eind aan breien. :slapen:
Toos kom je morgen even wat vroeger?
Allemaal slaap lekker en tot morgen weer. :dag: