@ jill, heel verstandig! ik vind het echt koud hoor, cker voor de tijd van het jaar… graadje of 16 a 17? niet normaal… elke avond koude voeten!
@Bloem al iets gehoord van die uitgever?
Iedereen weltrusten en tot morgen ik ga ook slapen morgen weer vroeg dag haha
@ Jill, Jewel Quest, ben ik al jaren aan verslaafd, net alleen helaas een leven verspeeld, shit.
Het zal volgende week wennen zijn want dat is wel een heel verschil nu he,maar mij hoor je niet klagen
Slaap lekker Linda en sweet dreams!
Mierre ik denk dat ik dat ook al eens gespeeld heb maar heel lang geleden.
Ik ben nu verslaafd aan Bloomin Garden
@ linda, truste
@ miere, succes
@ jill, nee zo’n standaard mailtje, dat als je niet binnen 2 mnd iets hoort, ze de gegevens weg doen… maar ja, heb gewoon een open sollicitatie form ingevuld alsof ik op de redactie wil werken, dus ff wachten wat ze ervan zeggen,…
weet nu wel dat ik echt mn ‘boek’ eerst moet afschrijven voordat ik een deel kan opsturen enzo…
misschien als ik terug ben eens een keer een cursus schrijven doen, of laten beoordelen ofzo… dunno… eerst de reis dan de rest…
@ jill, ach een dagje en dan ben je eraan gewend! heerlijk toch!! mmm
Ow ja is ergens ook wel logisch he ,wie weet hoeveel aanvragen ze krijgen.
Maar jou kennende zal zelfs die sollicitatie indruk maken,wie weet afwachten dan maar.
en nu speel ik dit level in een minuutje uit, weer een stapje verder!!
Sooo ik zie net dat mierre ak lid is van 2004,
Roanna en Marion ook al weg?
Nog 80 te gaan!
hihhii… dat red je wel voordat je op vakantie gaat!
koffer al gepakt??
ikke heb mn tandjes gepoetst :biggrin:
deur was al op slot, wist ik, en dan toch ff nog een x controleren he?? tututuutt… maar goed… op slot dus
ga ff overal gedag zeggen en dan slapen! igg voor 12-en in bed!!
Bloem jij had het over een koffer van jou die 5 kg weegt,de mijne weegt er 7 ik ben aan twijfelen of ik geen andere zal kopen want nu kan ik nog maar 13 meenemen,k zit er altijd ruim over.
Nee doe ik pas maandag of zo anders is alles alweer gekreukt.
@Bloem voor straks slaap lekker,ik hoop dat je een beetje lan slapen en sweet dreams.
Tot morgen!!!
Zo, een paar leveltjes gespeeld, heb nou geen zin meer, ga nog ff chillen op de bank, met me hondeknuffels, dan ze uitlaten, en dan…slapie doen!!
Welterusten allemaal, tot morgen ofzo…
@ jill… ja dan zou ik ook een lichtere koffer overwegen… pfff 7 kilo!!
heavy!
ikke ga lekker maffen
truste
goede nacht voor jou jill…hopelijk is ie snel voorbij!