TTT deel 44

@ brenniej… kom eens verslag uitbrengen!!

@ toos… lekker rondgecrockt vandaag?? :smiley:

Ja klopt Bloem, maar wel met mooie foto’s van bikini’s erbij. :biggrin:

hihihi… was echt lachen
ik neem mn oude met de beugels eruit gewoon mee, tenzij ik binnen nu en 2 weken nog tegen iets (betaalbaars) passends aanloop…

Cyn,dat is leuk om dat uit te zoeken zeg.Zal je wel blij mee zijn.

Pfff ik heb t warm

Bloem,moet lukken toch ze zijn nu overal in de aanbieding

krijg je weer dat maatjes probleem maar hebben we het al 100 miljoen keer over gehad he…? :redface:

:paranoid: iemand een krant bij de hand?? :paranoid:
staat er een berichtje in dat er een crockende is aangevallen door een spook om 2.00 uur vannacht in D.? :paranoid:

Ja das waar.Ik had laatst in een andere plaats het goede maat broekje maar het bovenstukje hadden ze niet meer,dus de gok genomen en alleen het broekje gekocht en toen s’maandags hier naar de winkel in de hoop dat ze hier het bovenstukje nog hadden en ja hoor :D,dus voor 10 euro een bikini :tongue:

nee niks over gelezen;).

Brenniej,waar blijf je

@ trl, kijk het ideale mix and match systeem!!
er komt als het goed is deze week nog een pakketje binnen, hopelijk op tijd en hopelijk zit mn maatje er tussen en past ie allemaal enzo…
zelfde als beps en roanna laatst, maar waren niet meer in de winkel te koop, dus maar besteld maar duurt een paar dagen… afwachten!

spannend Bloem;) zeker hopen dat het past anders moet je last minute nog op zoek of je oude gebruiken :smiley:

Nee, er stond ook niks op nu.nl :wink:

Ik keek net even een reportage over kleuters die vandaag voor het eerst naar school gingen. Een zo’n kindje vond het heel leuk op school en toen ze hem vroegen, waar is je mama nu dan, ging zijn lipje hangen en moest hij huilen en zei…thuis. Mijn mama is thuis. Heel zielig! Ahhhhh, vond het zo schattig he! Moest gelijk aan mijn eigen kinderen toendertijd denken.

Maargoed, :stuck_out_tongue:

Roanna,dat heb ik ook gezien was wel sneu he

@Bloem: Ik ga ook nog maar eens even op site kijken. Wil eigenlijk ook best nog wel wat nieuws.

@TKL: Ja lief he was dat he?

Joehoe…Brenniej… waar ben je nu toch? Hopenlijk nu toch wel:slapen: Vertel, vertel.:biggrin:

@ trl, tja… die ouwe… nix mis mee, nou ja, behalve dat die beugels er dus uit piepen en ik die telkens terug moet duwen en ze vreselijk pijn doen… en … en… ja… moet echt een nieuwe hebben maar lukt het niet, gaat de ouwe mee en kijk ik op mn bounty eiland wel verder…

Bloem,kan je hem niet goed dicht naaien of laten naaien daar waar de beugels uit komen voor nood:tongue:

Roanna,ja was echt lief moest er ook wel om lachen

hihhi brenniej ligt strax echt in een deuk!!
die heeft gewoon lekker geslapen vandaag en was te moe na het werk om nog langs te komen en is lekker druk met van alles en nog wat…
ze zal wel weer opduiken, maar toch… je gaat er wel rare dingen van denken he? :paranoid:

stelletje paranoia zijn wij ook he? :biggrin:

@ trl, nee zie niet in hoe dat zou moeten!!

Ik ook niet hoor,maar dacht misschein kan het.Bij mij op de hoek zit een naaiturk:biggrin:,die kan wel veel dus dacht misschien heb je die bij jouw ook