Probleem is wel als het een hernia is dat ze er bij mij niets aan kunnen doen dat zei hij ook nog.
Duimen dan maar dat het geen hernia is Jill!
Zo even opruimen en dan door naar mijn klanten. Fijne avond en tot morgenvroeg weer dames.
ppfpff ben ik bij
werk
loop ik weer achter…
@ jill, maar wat dan?? moeten we hopen op een hernia… is het niet te behandelen…
en iets anders? owhfff moeilijk hoor!
@Bloem ik weet het ook allemaal even niet meer,wordt er een beetje radeloos van eerlijk gezegd.
Het was vandaag nog erger dan van de week ik hoop maar stilletjes dat het van het weer is maar ik weet eigenlijk ook wel dat ik me zelf dan iets wijs maak.
Maar ook leuk nieuws,kwam van de dokter langs C en . en ik dacht ach ik loop even binnen,heb ik nog een leuke rok gescoord voor 3.5 euro koopje he?
Maar hoe dan ook ik vertrek volgende week gewoon hoor want aan thuis zitten heb ik helemaal niks.
Jill das zeker een koopje dat moet je vaker hebben he
Een koopje … zeker weten!
Moet ook nog op koopjesjacht voor de vakantie, heb nog steeds geen bikini gekocht. Is het ook niet echt weer voor geweest hier. Heb wel een leuke gezien bij W*****p, vanavond maar eens ff kijken of ie er nog is in mijn maat.
Marion,bij de H&* zijn ze nu ook in de aanbieding heb er laatst 1 gekocht voor €10,-
Goedenmiddag. :dag:
Ik kom zo ook nog even op de thee hoor, maar ga eerst ff een hapje eten.
Tot zo :dag:
**Nou vandaag ook weer overleefd. Morgen komt er weer een nieuwe sollicitant :drugged: M’ n baas vroeg al of ik geen zus had hahaha. **
**Maar weer afwachten wat er weer komt. Maar een ding staat vast: nog 9 keer werken en dan heb ik vakantie!!! **
@ jill, koopje!! beters!!
@ marion, je hebt nog een paar weekkies de tijd he?
@ dia… ja, nog 9x werken (en vandaag nog voor mij!)
zooo ff een flinke klus!!!
Moet een voetbalreis naar Turkije uitzoeken waar de personen kunnen trainen en voetballen… En dan voor maar 38 personen haha!!
Geweldig!! Dus ik ben weer bezig!!
x
wow!! dat is leukkkk!!
@Cynthia: Da’s nog eens leuk werken dan.
@Bloem: Goed zeg, dat je de homefiets zo goed als kwijt bent.
Ik was vanmiddag ook weer even voor controle naar de dermatholoog voor dat plekje van toen en was ook zo weer buiten. Van boven uitkleden, hij ff voelen en kijken hier en daar, aankleden, wegwezen. Zoef, zoef. Nieuwe afspraak over 3 maanden.
@Jill: Toch jammer als het een hernia is dat ze je niet kunnen helpen. Ennuhhh… natuurlijk gaan julie op vakantie. :vak02:
@ roanna
mannen kunnen idd erg snel zijn als het om lichamelijke aangelegenheden gaat
dat noemen we een vluggertje! ![]()
@kimbo…je hebt gelijk…ik heb mn stukje ff gekopierd…in deel 43 had je lang kunnen zoeken want hij stond in deel 42 op pagina 63…
zo zie je maar weer hoe snel het hier gaat!!
hallo meiden…
hier dan mijn turkije verslag ![]()
laat ik beginnen met te vertellen dat het 2 super maanden waren. ik kwam 's morgens vroeg aan en askim heeft me met zijn oom opgehaald van het vliegveld…een paar uur samen doorgebracht maar daarna moest ie weer gewoon aant werk…ik mn koffer uitgepakt en alles verder ingericht…daarna ook naar de winkel gegaan en iedereen weer gezien tantes ooms nichtjes en neefjes…
hij werkte iedere dag van 10 tot 12 maar na 12 uur gingen we vaak nog op stap, ergens iets drinken, naar vrienden of lam eten…
ik heb ook veel tijd in de winkel doorgebracht, 's avonds heb ik een beetje geholpen met verkopen enzo.
door de dag deed ik iets in huis…met al die zand daar blijf je bezig!! ik ben veel in manavgat geweest, en in side.
1x per week ongeveer ging ik naar een vriendin in sorgun…maar dan ben je met de bus uit kizilagac ongeveer een dikke 3 kwartier onderweg. en zij kwam ook vaker naar mij.
in de weekenden gingen askim en ik op zaterdag avond naar de stuwdam bleven daar een nacht slapen, 's morgens zwemmen en 's middags weer terug…het is daar zo mooi!! die mam van wie het restaurant daar is heeft een belgieschie vriendin…die woont daar ook dus dat is erg gezellig
naast ons woonde aan een kant een duitse man, en aan de andere kant een duiste vrouw die daar met een turk samen woonde…genoeg mensen om eens iets anders mee te spreken dan turks dus
een vriend en vriendin zijn 2 weken bij ons geweest…en dat was ook erg gezellig…vaan om 12 uur 's nachst nog gegrilled op het balkon…waterpijpgerookt ed…
mamz is een weekje geweest…en dat was de raarste week uit mn leven tot nu toe…mam was niet zihzelf en mn vriend ook niet…heel raar kan het niet goed geschrijven…maar t komt er dus op neer dat mam hem niet zo mag en hij mam niet…naja raarrr
we hebben veel gepraat over ons en de toekomst…er zijn een hele boel dingen helder geworden voor ons 2e en dat
is fijn…volgend jaar ga ik voor goed naar daar…daarom besloten om in oktober niet te gaan is voor ons alle 2 duur en at geld kunnen we beter sparen daarom ga ik in december…dus nog 4 maanden w88…hoop dat het snel gaat!!
ging het liefste vandaag terug!!
dikke kus filiz
@jill…ik duim ook mee…zou erg kut zijn als je er dat ook nog bij kreeg…ik hoop het betse voor je!!
@bloem…wat fijn dat ie verkocht is…!! is het duimen toch ergens goed voor geweest
@cyn…heb jij voorlopig dus wel iets te doen haha
@roanna…smakkelijk
ik ga er ook vandoor moet om 6 uur alweer weg…xx tot straks
Is dat zo Bloem? :lol: ![]()
@Marion: Waar je ook eens op het net kan kiijken is: Bonpr*x.nl
Heeft vaak ook hele mooie en leuke kleding en badkleding en ook nog in de opruiming dacht ik.
we hadden toch een jaar terug een speciaal bikini topic he?? hahahaa… wat een ouweloos wijven gezwam was dat!! hihihi…