TTT deel 42!!

O ja… zou Toos nog langs komen vanavond?.. Nouja, we zien het wel.

Doegggggggg :idea: laat ik nog even aan hoor!

Ooollaaaadijeeeooo…!!

Zo ik heb ff douche genomen… haartjes gewassen,…alles is weer schoooon!:slight_smile:

@ TurKijeLover: Hmmzzz daar zullen we het dan maar niet over hebben… Je begrijpt psies wat ik bedoel!!;):wink: hehehe over die rooie oortjes;)

@ Bloem: jaa ikke heb best fantasie indd…!!! hahaha… Askim trapt daar alleeen nooooooit in… maar als ik nou is all me charmes in de strijd gooi… Askimmmm…Seni cok cok cok cok cok cok seviyorum!!!..Hayatim!!!..;):wink: hahaha NEEEE zelfs dan niet!!..! njaa dan blijf ik gezelliej in Marmaris!!

@diamond: mooi dat hij het gehaald heeft veel plezier met tv kijken

ja joh als jij je er toch thuis voelt!?
wat betekend hayatim ookalweer??

merk echt dat mn turks achteruitgaat… hihi… moet maar ff weer een opfriscursus nemen als ik terug ben,… heb er nu toch nix aan

@ roanna, op de koffie en thee komen!! hahaha, jullie hebben een hele drankenhandel achterovergeslagen
en denk dat toos nog wel komt, als ze uitgewerkt is…
vraag me af of jill nog ff langs komt vannacht…

ik weet niet wat het is vandaag, dood en verdriet

everwood om 5 uur gekeken, ging er iemand dood en iedereen was verdrietig
judging amy of 7 uur, ookal een dooie, ook iedereen verdrietig
net gilmore girls waar het eigenlijk vrolijk had moeten zijn, maar het was trouwen of uit mekaar… het werd dus het laatste…
en nu ER waar ookal iemand dood is en strax de begrafenis enzo…

je wordt er allemaal niet vrolijk van!!
(nou moet ik bijna altijd janken bij everwood, maar dat ter zijde…
zo werd ik ook altijd erg depri van ally mcbeall…hoewel dat toch een erg grappige serie was)

Hayatim; Mijn leven!!!:wink:

canim,! Birtanem…Tatlim!!!..:wub: :wub:

Slijm…Slijm!!.. hahaha…!!

Nou Brenniej,jouw turks is al aardig hahaha.Bij mij schiet het niet echt op

Hallo!

Wat gaan jullie weer snel! Nu alweer deel 42! Kan het echt niet bijhouden… Doe m’n best

@ TurkijeLover: jaa op zich blijven veeel dingen wel hangen!
Askim staat ook altijd te kijken…dat ik het heb onthouden haha…
weet nie hoe het komt!!..Niet dat ik vloeiend turks spreek hoor…helemaal niet… maar ik kan tog wel een beetje praten!!..Wel leuk!..

Haaa Babsch; Hoe is het met jou??

Cris,mocht je nog langs komen een hele fijne vakantie weet niet of je nu morgen al ging of overmorgen???Maar heel veel plezier !!

Brenniej:
Ben je bezig met een cursus turks? Ik heb afgelopen winter 10 lesjes gehad, maar het valt niet mee, vind ik!
Als ik in Turkije zit lijkt het allemaal wel makkelijker dan wanneer ik hier zit!

Btw; Niemand heeft wat over mijn fototje gezegt:(:(:frowning: hahah
noet opgevallen, of niemand durft wat te zeggen omdat die TE erg is whahah… kom maar op hooor!!!:wink:

Altijd makkelijk als je een beetje mee kan luisteren,weet je tenminste waar ze het over hebben :slywink:

Brenniej,zag wel dat tie wat anders is wat donkerder maar dacht dat het aan mijn pc lag :biggrin: of is het een andere???

@ babsch: hmm nou ja cursus… ik heb uhhh had ene turkse buurvrouw…en daar was ik best vaak te vinden…en ik ga der nog steeds opzoeken… maar zij leert me een hoop…Prive juffrouw!!:wink: maar ze is gewoon geduldig…elke keer maakt ze weer lijsjes voor me…met leuke woordjes…en zinnetjes…okidokiii stampen maar!!!..Pffff… ik vind het ook best moeilijk… maar ik vind het wel leuk dus blijft het sneller hangen denk ik!..

Brenniej:
Met mij is alles goed. Met jou ook?
Zit te wachten tot m’n poepie on-line komt…Duurt zoooooooooo lang!

tis een andere!!! whahaha…mjaaaa geef nie hoooor!!:wink:

Oeps,dan lijkt tie er misschien op of ik ben helemaal in de bonen hahahaha

Ook ok moet zeggen dat deze foto erg op die andere lijkt, naar mijn idee dan…
Maar wie ben ik?