**@Roanna: haha ben soms een ster in achter de feiten aanlopen :so: Ik doe met je mee, maar dan met een wit wijntje, proost!! **
@Dia: Heerlijk… daar gaan we weer net als toen. Kan ik nog voor iemand wat indoen? Zeg het maar.:vak02:
Uhmmm safari of hebbie dat niet ???
Brenniej,wie weet waar je dan rooie oortjes van krijg ![]()
Oh ja, nog vergeten te vertellen, m’n mannetje is voor het eerste onderdeel geslaagd. Hij moest vandaag gelijk de snelweg op brrrr
Nou Dia, gefeliciteerd ermee en weer een reden om er nog een te nemen.
Ja hoor tkl, we hebben ook safari. Dus …:biggrin:
**Precies, alles wat gevierd kan worden vieren we! Dus zal ik een fles bubbels opentrekken, ik trakteer vandaag! **
owhhh doe mij dan ook maar een glaasje!! lekker!! bubbels, wijn, safari, apfelkorn ennnnnn my favoriete: Baileys!!
maar maar 1-tje, anders gaat mn maag weer gek doen
@ brenniej, hahaha, hij is goed!! goeie fantasie
@ diamond, gefeliciteerd en nu nog meer peentjes zweten… lijkt me nix maar goed, ieder zo zijn ding ![]()
owhhh mensen!! GAAAAPPPP ben een beetje moe zeg!!
@Bloem: mij ook niet hoor. Brr moet er al niet aan denken om achterop te zitten laat staan aan het roer van zo’n ding ![]()
Baileys, lekkerrrrrrrrrrrr
Van ieder maar eentje Bloem? :biggrin: Diamond trakteert toch.![]()
Proost Dia op je mannetje dan maar…Dus je gaat geen ritje met hem maken?
No problemo, whatever you like, it’s on me ![]()
Nou, ga maar lekker op tijd erin Bloem. Als ik je niet meer zie, alvast weltusten en doe kalm aan. :kus: Truste
@ roanna, jaiks… dat is het gevaar alles door mekaar! dat is ook mijn probleem, vind alles lekker en kan echt niet maar 1 ding op 1 avond drinken… wil altijd ook dit of dat of zus of zo…
baileys is trouwens foking duur in turkije!! geloof dat ik ytl 15 moest betalen voor een klein glaasje… was een duur grapje!
@ roanna, owwwhhh maar zo makkelijk kom je niet van me af!! ikke ga nog niet naar bed hoor!
dinsdagavond, lekker tv kijken en in de reklamlar ttt
**Kga dr wel vandoor, Medical Investigation kijken. Geen idee of het wat is…Allemaal slaap lekker straks en bis morgen! **
XX
Nouja… dan auf wiedersehn. :dag:
hahahahahahaha :biggrin: :dag: Enjoy tv
:dag::dag::dag::dag::dag:
**Echt leuk weer ff met jullie gebabbeld te hebben als vanouds!! **
Is wederzijds. Je moet eens weer wat vaker op de thee/koffie komen. :lol:
Nou, ik ga ook nog even wat voor mezelf doen. :dag: