TTT deel 39!!

@Dia: Veel uren en weinig te doen, dat is balen.

Ga van het weekend als het echt zo warm wordt zand happen of te wel naar het strand

beter dan heel veel uren en loeidruk…toch?
boekkie mee? nageltjes vijlen, lakken, beetje forummen, beetje lezen, beetje online winkelen… ladiedeeladiedaaaabanaaaann

http://cache.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

ehj toos!! strak plan!
ik woon dan toch echt nog te ver weg… baal baal :wereld:

Terrasje en filmpje pikken is ook niet verkeerd toch. Zaterdag is het hier kermis, vind ik ook altijd wel gezellig. Even rondje doen en vanaf een terrasje mensen kijken

Ga even boodschappen doen, misschien tot latersssssssss

mensen kijken!! en vooral uitlachen en jezelf gelukkig prijzen dat je bent zoals jijzelf bent!! hihiih :wink:
sjohup ze!

ik ga werken tot later allemaal

gaaapp
tis alweer middag…
hoop nog steeds dat ik eerder naar huis mag, maar ja, weinig kans… duim duim

@Viva
Nog 1 nachtje en dan is het zover!!
Even geen huishoudelijke klussen :stuck_out_tongue:
Geen zeurende manager :wink:
Alleen maar genieten van de :zon02: en elkaar!

Heel veel plezier in Alanya

http://www.flextravel.nl/turkije/img/Alanya%2001.jpg

ergens op dat strand staat je ligbed al klaar

duim duim duim duimd. wie weet bloem…

Zo ik ga straks maar eens lekker werken weer. En het weekend SLAPEN!!!
Zit in de nachtdienst dus zal wel moeilijk worden. Maar goed anders er maar eerder uit en in de zon slapen.
Dat gaat ook goed komen toch.
Ik vind het wel lekker hoor dat eindelijk het mooie weer er aan komt.

ik hoop dat het mooie weer eraankomt
zoals nu word je gewoon meteen weer depri!

Viva’s vakantiegroet is geplaatst, ben bijgelezen … dus nu is de rest aan de beurt. Voor wat ik onthouden heb tenminste.

@Beps
Niet ziek worden hoor … je mag bijna op vakantie.

@Roanna
Beter dat je voor het weekend nog probeert of je bij een dokter terecht kan. Duurt te lang anders.
Al is het dan niet spontaan meer, vind je tankini ook mooi hoor.

@Cris
Gaan weer heel wat kilometers worden voor je vandaag. Wat een irritante collega heb je, pak haar maar een keer lekker terug.

@Bloem
Voel je je alweer wat beter na de fotoverbranding van gisteren?

@Toos
Druk in de weer met de bananen! Lekker een dagje naar het strand. Te ver weg helaas vanaf hier en laat het nu nooit geen strandweer zijn als wij in de buurt zijn.

@Linda
Ben jij ff lekker verwend zeg, en zo hoort het ook!!!

@Dia
Valt niet mee om zoveel uren te draaien. Nog even het verstand op nul en dan op vakantie. Lekker uitrusten en jezelf verwennen met al die extra euro’s.

@TRL
Jij bent ook lief hoor maar weet het ff niet meer.

@Jac
Beetje korter slapen en verder doemelen in de tuin. Mooi weer het weekend. Moet je van genieten want voor je het weet is het weer voorbij.

en… marion…

HOE IS HET MET JOU…!!!
hubbie al over de streep? alles ok met J.? nog logeerpartijtjes gehad??

Goedenmiddag,
Weet niet zoveel te vertellen, behalve dan dat de vloerbedekking zoek was geraakt, nu weer boven water is maar dan morgen pas gelegd kan worden. Mijn strakke programma daardoor helemaal van slag is, maar dat er veel ergere dingen zijn…dus ga ik me er maar niet druk over maken! Zo, dat is eruit. Verder gaat alles prima!!

Iedereen die aan het werk is: werk ze nog, nog even volhouden.
Iedereen die met opvakantiegaan voorbereidingen bezig is: succes en geniet al van de voorpret.
Iedereen die in een dipje zit: kop op, er komen weer betere tijden.
Iedereen die op het mooie weer zit te wachten: het komt eraan…weekend wordt het echt zomer!
Nou ja, en voor de rest gewoon iedereen nog een gezellige, fijne dag gewenst.

@ crazy… tis allemaal wat, re-modeling enzo! het gaat vast mooi worden! vraag me af hoe ze rollen vloerbedekking kwijt kunnen raken, maar gelukkig dat het weer terecht is. nog ff in het oude bed en dan volgende keer je nieuwe bed…

doe je een beetje rustig aan? niet te veel heen en weer sjouwen he?

@Bloem
Ben niet bepaald in een jubelstemming vandaag. En van het weer wordt je ook niet echt vrolijk. Hubs was een beetje sjaggie vanmorgen (J. was te druk naar zijn zin) dus heb maar nergens naar gevraagd, laat hem maar even in zijn sop gaar koken. Ga vanmiddag lekker naar zus die vrolijkt me wel weer op met haar dolle buien, en kan J. spelen met zijn neefjes. Twee vliegen in 1 klap dus.

@ marion :thumbsup: :kus:

@Bloem
Ook voor jou een dikke :kus:

lebber lebber