TTT deel 38!!

@ toos, heb je idd gemist, normaal vertel je wel ff als je de hele dag moet werken :finger:
maar ja, er zijn er wel meer afwezig geweest dit weekend, en ach, iedereen mag komen wanneer tie wil… dus wilde er nix van zeggen

maar als straf mag je al ons gezever gaan bijlezen :evil:

ja das K*T, maar ja is niet anders

gaaappp heb net ff plaatje proberen te raden
het duizelt me helemaal :retard:
dus ga maar eens rustig aan afsluiten enzo…

mag je wat van zeggen hoor. Enne heb jullie gezever bijgelezen. Viel toch wel mee, was serieus gesprek

ja wij hebben genoeg gerateld he bloem

ja lachen en huilen hoort erbij

Heb dus ook niet zoveel te vertellen. T was druk op mn werk. Paar zieke mensen, hebben toch wat extra aandacht nodig

Ja dat is zeker.

o fijn is dat kan je nog een paar keer extra lopen, met zieke mensen

@ toos, owh das ook niet gezellig dan, ook nog eens extra werk enzo

ach, gezever, filosofisch gebabbel dan, kan me voorstellen dat als je dat ergens vroeg bij daglicht op een maandagochtend leesd, dat je dan ook bij jezelf denkt: die meiden zijn GEK!! get a life :biggrin:
maar goed, wij snappen elkaar, he dames?? :kus:

Ach is goed voor mn lijn zullen we maar denken. Mooie tuinhaard hebben jullie gegeven en top dat jullie gister een fijne avond hebben gehad

maar goed, de tandjes blinken weer :biggrin: zie en ruik maar

ikke ga lekker mn nestje opzoeken, heb de hele dag nog niet geslapen (nou ja, na 12.30 uur dan…)
morgen begint de 6daagse werkweek weer!! nog maar 26 werkdagen te gaan!! sterker nog, nog maar 183 uur werken en ikke ga met pensioen!! (oei!! tel ik daar nu toch in uren…?)

jezus Bloem, dat zou je nog laten weet je wel…

Ja moor het Toos die haard, de avond was ook helemaal geweldig

enne Bloem…wij als meiden begrijpen elkaar wel…

us girlly girlsss

ja :redface: ik weet het, maar was zo makkelijk, 36 uurige werkweek, nog 5 van die weken en dees week nog 3 uurtjes overwerk…
het rolde er zooo uit… maar snel vergeten, anders onthoud ik het en dan ga ik echt de werkuren aftellen en daar is niemand mee gebaat denk ik!

mooie tandjes bloem lekker schoon en fris…ga jij maar lekker dromen over Tibet ehhhhhh Brett…

okey dames
truste :kus:

@ beps, PMMMMMMMM :biggrin:

ik ruik de minty fresh!
@Babsch en Crazymar: Welkom in ons regenachtige kikkerlandje

@ viva… :unibrow: nu snap ik waarom ie altijd in van die lange films speelt, net als in legands off the fall… ookal 3 uur ofzo, kan er geen genoeg van krijgen, zucht… tibet… braddd… mmmmhhh :wub:

nou van mij mag je hoor Bloem, ik tel al 100 dagen af…nog 4 te gaan

Voor je het weet zijn de dagen/ uren voorbij dat je nog werkt