@ toos, heb je idd gemist, normaal vertel je wel ff als je de hele dag moet werken :finger:
maar ja, er zijn er wel meer afwezig geweest dit weekend, en ach, iedereen mag komen wanneer tie wil… dus wilde er nix van zeggen
maar als straf mag je al ons gezever gaan bijlezen :evil:
@ toos, owh das ook niet gezellig dan, ook nog eens extra werk enzo
ach, gezever, filosofisch gebabbel dan, kan me voorstellen dat als je dat ergens vroeg bij daglicht op een maandagochtend leesd, dat je dan ook bij jezelf denkt: die meiden zijn GEK!! get a life :biggrin:
maar goed, wij snappen elkaar, he dames?? :kus:
maar goed, de tandjes blinken weer :biggrin: zie en ruik maar
ikke ga lekker mn nestje opzoeken, heb de hele dag nog niet geslapen (nou ja, na 12.30 uur dan…)
morgen begint de 6daagse werkweek weer!! nog maar 26 werkdagen te gaan!! sterker nog, nog maar 183 uur werken en ikke ga met pensioen!! (oei!! tel ik daar nu toch in uren…?)
ja :redface: ik weet het, maar was zo makkelijk, 36 uurige werkweek, nog 5 van die weken en dees week nog 3 uurtjes overwerk…
het rolde er zooo uit… maar snel vergeten, anders onthoud ik het en dan ga ik echt de werkuren aftellen en daar is niemand mee gebaat denk ik!
@ viva… :unibrow: nu snap ik waarom ie altijd in van die lange films speelt, net als in legands off the fall… ookal 3 uur ofzo, kan er geen genoeg van krijgen, zucht… tibet… braddd… mmmmhhh :wub: