TTT deel 38!!

@ viva, soms is het duwen en trekken, omdat jij al vroeg weeen krijgt… hihih en soms hebben we niet door dat het zo snel gaat… en ploef… daar is ie weer

Groetjes maar weer!!!

@ viva, jaaaa die kadootjes!! zo leuk!!!
nu hebben we alleen maar sterren :tssk:

ook leuk… maar toch

tuurlijk Bloem dat red je met gemak…je heb nog 6 weken en als het echt penibel wordt dan

doe

je

zo

toch … maar die 7e * die haal je wel

hahahahahahhaha julliezijn me een stel hoor.
Ik wil die gezichten van iedereen weleens zien.
WHAT DEEL 38!!!
ahahhahahaha nou ik gaecht eventjes verder. ohhhh een turkse vriend spreekt me aan. Nu ga ik echt eventjes lekker kletsen nog
DOEI!!!

hahaha
das niet mijn stijl
ik lul gewoon totdat ik erbij neerval

en aangezien niemand echt in de buurt zit, kan ik tussendoor ook nog wel het een en ander posten
maar ikke zal de 1e member zijn!! ladiedeeladiedaaaa

we kleppen zo veel de laatste dagen tegen je dat als je in de trein zit je nog zere vingers hebt van het tikken…dan ben je ons voorlopig nog niet vergeten Bloemmie

@ viva, ikke ff lunch klaarmaken
kom zo nog terug, kan het licht allicht uit… en dan slaaappppie doen!!

trouwens wel apart om cris te meeten in rusland…hier lukt het bijna niet maar als je op wereldreis bent…kom je gewoon wwmeiden tegen…en eindigen met beps…in Istanbul…gaaf toch…eigenlijk ongewoon.

@ viva, heb niet zo snel zere vingers van het tikken
wel omdat er geen vel op mn nagelriemen zit, die knauw ik eraf… maar goed
de laptop tikt heerlijk, alleen als ik 6 uur achter mekaar zit te schrijven aan een verhaal, worden ze stram
maar moet tussendoor goed genoeg scrollen enzo

@ viva, ja ach, afstanden zijn overbrugbaar, tis alleen maar net wat je ervoor over wilt hebben
beps wil best voor mij (en voor zichzelf :wink: )
naar istanbul komen,… okey… hahahahaa
soms is met werk en alles het niet te doen, als je vrij bent, hobbel je gewoon ff naar marmaris

okey, lunch maken
tot zooooo

okey lunch is klaar
dan ga ikke nu slapen
viva… ben jij er nog??

nou Bloem…het wordt tijd voor bedjes…en dromen en slapen…
welterusten meis…en werkse morgen…weer een nachtje voorbij voor jou en mij…het komt toch nu wel echt dichtbij ook voor jou…en je hebt nog genoeg te doen.
Ik heb net je weblog gelezen…je krijgt nu een beetje het idee dat je te weinig tijd nog hebt als ik het goed gelezen heb.

jaaa ik ben er nog…truste bloem…doe jij de lampjes uit…op die ene na in de hoek, misschien komt Marion nog ff langs…

okey
doe ikke de lichtjes uit

:idea:
owh ja, marion, bij dit deel, zit het knopje links naast de deur… is anders…solly… ging zo snel, moest em nog ergens kwijt…
misschien is dat het wel, misschien kan jill ons lichtknopje gewoon niet meer vinden!