De kaartjes die ik dit keer verstuurd had vanuit Turkije hebben er 6 weken over gedaan om hier te komen…Normaal als we ze bij het postkantoor afgeven duurt het niet zo lang nu dit jaar bij het hotel afgeven.
Vorig jaar had me broer kaartjes verstuurd uit Corfu me ouders hebben die vorige week gehad en ik moet hem nog steeds krijgen
vandaag weer leuke vactures gezien in de luchtvaarbrance en dergelijke. Het begint ook meer te kriebelen om naar mijn nieuwe opleiding in het buitenland te werken. Tja dit geldt ook voor het volgende zomerseizoen.
Oog wat ben ik blij als ik over 8.5 week mijn mtro toeristische info + reizen opleiding heb afgesloten. En dan voor 4 maanden werk zoeken en met frisse moet te beginnen met een 3 jarige vervolg opleiding.
De kaartjes die ik uit turkije heb verstuurd deden er 3 weken over. Deze hebben wij ook bij het postkantoor afgegeven. Als je het bij het hotel afgeeft, dan doen ze er
vaak langer over.
Ik kan even geen last minute aanbiedingen meer zien. Mensen willen nu ook echt massaal naar de zon. Sommige zijn ook teveel eisend en zijn minder blij als er uiteindelijk iets gevonden, omdat het net weer niet aan hun eisen voldoet. Toen ik dit ook hoorde op tv van de directeur van Ferio en Simone van Arke gaf ik hun ook gelijk.
Bloemmie 2e bod van 60 euro…
hoeveel wil je voor dat ding hebben, anders kunnen we hierzo overbieden om te kijken wat eruit te slepen valt, dat doen er wel meer hoor, de prijs omhoog laten gaan om bekenden er op te laten bieden
Ik ben de 26 Juni op vakantie gegaan naar Kusa en deze was gestempeld op 29 Juni en ik was op 9 Juli weer gaan werken en toen hing die al op het prikbord.
Ik had 'm in zo’n brievenbus gedaan bij dat winkeltje, waar ik die kaarten had gekocht. Vlak bij de Fort*s bank.
meestal doen de kaarten gebracht bij het postkantoor er zo’n 1 1/2 week over
zoo dat is wel heel snel!..
Ik heb vorige week, wel wat opgestuurd naar Marmaris… en Askim heeft het vandaag al gekregen… heeft er maar 5 dagen over gedaan!!..
Maar altijd ik wat stuur van uit turkije of askim stuurt mij wat, komt het zoooo laat aan…
De kaartjes van vorig jaar kwamen pas 4 maanden later…![]()
dat is ook wel lang.
ik stop ze altijd in zo’n bus met een hoorn erop…bij het hotel en in winkels duurt het heel erg lang, volgens mij wachten ze tot die bussen vol zijn
ja njaaa…!
@ Besmille—> vandaag; nog 60 nachtjes slapen!!!![]()
Nu, die van ons dit keer nie. Ik had… let op…wel 3 kaarten verzonden en waren alle 3 al aangekomen toen ik weer ging werken. Vind ik wel snel dus.
Voor mij nog 63 dan
Dan heb ik gewoon geen geluk…![]()
wow Roanna, wel 3 kaarten en zo snel
pfff 60 dagen,… moet ik maar niet teveel zeggen,…!!!
duurt nog zooo lang!![]()
@Toos: En wat dan? :vak02:
Ik stuur de laatste jaren geen kaarten meer, je leest het een keer en beland bij oud papier
oooooooooooooo voor mij nog 10
Brenniej je kunt ook zeggen geen 2 maanden meer.