Neppers Dan He
hahahahaa
breedte maat is er belangrijk, maar is meer mannen/ vrouwen zeg maar, mannenmaat 42 is altijd breder dan vrouwenmaat 42
waar komen die dingen eigenlijk vandaan? zag voor het eerst gordon met die roze dingen lopen in die show met geer…
komt het uit NL ???
hahahahaaa
ikke klepper op vakantie altijd op slippers, lekker makkelijk!!
Heb jij er nog wat op Brenniej? Heb een roze bloem erop
ik had voorheen een seat marbella, of fiat panda, is hetzelfde…ik reed altijd in dat ding, mijn hubs zou ook wel even een stukje rijden, met zijn maat 46 hij kwam dus echt niet weg…letterlijk gas geven en remmen tegelijk met zijn grote voeten…hahahha
Ze komen uit … China
Jaaaa…
en ook echt wel anders,…dan de neppers hier…
Ik heb ze eigenlijk niet aangehad…
Maar eggt zoveel mensen liepen erop daar…
leuk een heerbeestje erop…lief
Dochter heeft een dinky toy gekocht, kan ik remmen, koppelen en gas geven met die dingen aan
China…daar zijn ze gemaakt, of daar liepen ze er al op…
jaaa aan me linkervoet heb ik een hartje;)
en aan me rechtervoet…zo een zusterkruisje!![]()
die hebbedingetjes op die slippers kosten gewoon 3 euro.
Heb geen idee, zal allebei wel. Bloem als je nou in china komt, kun je het zien of het daar ook een hot item is
Jaa dat gaat ook negens over…
maar ja ze zijn wel leuk!!..
maar dat moet je ook niet overdrijven, want je ziet ze ook die ze helemaal vol zitten en dat je niet eens de Cr*c meer ziet hahaha
dan krijg je wel zweetpoten, zijn de ventilatiegaten weg
hahahaa
zie je die chineesjes met hun kleine afgehakte voetjes al in van die mega plasticen boots lopen?? hahahahaaa
waarom heten ze eigenlijk crocks??
en idd, die dingetjes kosten gewoon € 2,95 stuk!! das gewoon 6,50 aan guldens!! :eek:
maar goed ze zijn idd WEL leuk
jaaa precies!!!..heheehe
misschien maken ze wel propellors er voor op…voor de doorluchting als je ze helemaal vol hebt zitten met dingetjes.:teeth:
Hier zijn ze 2 euro, is nog duur. Maar ja om een beetje op te leuken
hahahaha…het loopt weer op niks uit hierzo…
Ga ze uitvinden Viva, goudmijntje