@ brenniej welke kleur heb jij dan??
lekker uitgeslapen ook?/
@ viva, teva’s zijn zo geheten wandelsandalen, zwarte rubberen zool met bandjes, nix bijzonders… maar ja, de zweten dus wel en dat ben ik niet gewend van slippers…
@ brenniej welke kleur heb jij dan??
lekker uitgeslapen ook?/
@ viva, teva’s zijn zo geheten wandelsandalen, zwarte rubberen zool met bandjes, nix bijzonders… maar ja, de zweten dus wel en dat ben ik niet gewend van slippers…
ja we zijn gekke mensen, ik loop op sloffen van 5 euri…heb ze de hele dag aan, maar geef wel 100 euro voor laarsen uit die je een paar keer aan hebt.
idd, en denk dat die nepperds dan allicht wel zweten
en € 40 voor een goed stel schoenen die je elke dag op je werk aanhebt en in de zorg maak je wat kilometers… toch?
Die spaanse dingen zien er toch ook niet uit
ik krijg ook zweetvoeten in slippers, ik heb nu leren van g*bor zitten lekker, maar ook die zweten.
Ik heb zwarte,…dus het valt nog wel mee!!
je hebt ze indd in alllleee kleuren, maar nee dat vind ik nou net weer te overdreven!!..
En lekker uitgeslapen!!,…
Morgen de nacht in!!..BAAAH…
het gaat weer HE-LE-MAAL nergens over…
ja precies zo dacht ik ook, moet veel lopen, dus lekker zitten
nee…maar lopen zoooooo lekker, heb nu paarse…iedere keer een andere kleur…
Wens je alvast succes Brenniej
hahaha je moet toch ergens over kletsen…
:Den dat voor 5 euri’s
hihihih
gewoon 15 delen over schoenen!! hahahaa
okey ff weer richting turkije…
@ crocksdragers: neem je ze mee naar turkije
@ anderen en crocksdragers: wat voor schoenen neem je mee op vakantie ennnnnn
hoeveel paar…???
Mag over 3 weken weer, verheug me dr nou al op:angry:
nou ik neem slippers mee, en dichte schoenen…voor de wandelingen savonds ik breek standaard mijn nek op hakken dus die hoeven niet mee op vakantie.
en al helemaal in turkije, daar loopt alles af…of klimmen…of hoge stoepen…nee dan maar dichte schoenen.
Ga toch echt niet op crocks naar turkije. Was iemand op het strand, in bikini en dan crocks aan. Dan loop je pas voor lul. Heb in turkije gewoon teenslippers aan
@ toos: jaaa dankjee…Eerste nacht ff doorkomen en dan het gaat het wel weer!!..
@ Bloem: neee neem me Cr*cs niet mee naar turkije… Maar trouwens… In Marmaris… HIngen ze in elke shop!!!.. Neppers dan hee!! haha…Maar daar zag je ook zoveeel mensen met die dingen lopen!!!
trouwens buiten mn werk ook teenslippers of ballerina’s
en jij Bloem, een paar wandelschoenen aan en een paar slippers en klaar ben je,…zou toch die ducksslippers mee nemen heb je goed bekijks daarzo…misschien is kikkergroen iets.