nope ik ga met onur
cyn…weet je nog van de airco in het app…geld voor de airco is vandaag teruggestort op mijn rekening…keurig hoor van rs travel.
@Viva, ja dat weet ik nog!! Super, zeker netjes!:vak01:
ikke vlieg niet met flyair, wel gedaan, nix op aan te merken
denk dat jill thuis of misschien wel in het ziekenhuis zit of ligt of gewoon niet kan typen van de pijn
@ cyn bedankt :redface: zo kan ie wel weer!
@ viva, jahoor, maar denk dat het toch echt niet meer als 7 mnd wordt, maar ja, 8 mnd klinkt ook wel leuk! hahahaa
Even naar de toeristenmarkt geweest, viele deutsche leute. Waren zo weer weg, was niet veel aan. Denk dat er een heleboel weg zijn gebleven vanwege het weer. Trouwens hier schijnt de :zon02:, wel veel wind.
@Bloem: Kan jou het schelen van die ster, dikke :finger: met zulke figuren.
Hoop wel dat Jill met vakantie kan, zou zo sneu zijn.
@ toos, wat is een vakantiemarkt dan?? gewoon een extra markt voor de vakantiegangers!!
hier een lekker zonnetje maar mega veel wind, er valt niet buiten te zitten, ja met veiligheidsriemen in de stoel…ala het vliegtuig…veel turbulentie zeg maar.
Toeristenmarkt, zoals de naam al zegt he voor toeristen. Soort van braderie, veel rommel te koop. Staat door heel de stad
Hier ook, wordt gezandstraalt buiten
klinkt wel gezellie Toos.
Ja is het ook, lopen dweilbandjes, normaal veel kraampjes met van alles en nog wat
hot item dit jaar de nep cr*cks
De cr*cks,ik vind het er niet uit zien,maar schijnen wel lekker te zitten.Vriendin van mij heeft ze zondag gekocht in Scheveningen voor de kids…
hahahaa
ja die croko dingen
aan de ene kant vind ik het echt mega voor lul lopen maar aan de andere kant… toch heeft het wel wat, dus zo voor lul is het niet
en die speltjes zijn gewoon € 2,95 per stuk :eek:
Ik heb ze vorige week gekocht voor mn werk, zuurstokroze. Lopen inderdaad lekker, maar wil er toch niet mee gevonden worden:D. Als je dan toch voor gek wil lopen dan maar goed. Noem het mn donald duck sloffen
Als je een kleine maat hebt gaat het nog wel. Een collega heeft maat 42 en oranje, lijkt net donald duck
ik vind het leuk staan bij kinderen, voor volwassenen heb ik zoiets van je loopt zwaar voor l*l, maar in de zorg, met al die witte pakken vind ik het wel wat hebben…beter als die bordeelsluipers zoals e**o, die zien er helemaal niet uit
mijn buurman heeft gele het ziet er niet uit…heeft ie ook nog zijn broekspijpen opgerold zodat je ze beter ziet…gele…zie je het voor je…het is net een megaeend die voorbij sloft.
Nee dat vind ik ook, dan maar van die croco’s
maar Toos lopen ze nu echt zo lekker, er zitten toch allemaal van die bobbeltjes in voor de doorbloeding, ik vind dat dus echt geen lopen, die dingen zitten ook wel eens in slippers, krijg je hele warme voeten van, en doet nog pijn ook