TTT deel 35

gaap
op een ritje van 15 minuten krijgt die trein het voor mekaar om 15 minuten vertraging op te lopen :retard: was dus weer snelwandelen van station naar het werk… net op tijd!

thuis stralend mooi weer en zonnig, hier: off course, bewolkt en koud!!

Hey meiden!!

Sorry als ik jullie soms een beetje verwaarloos, maar heb gewoon niet zoveel tijd om langs te komen… Werken, leren… Jullie snappen het vast wel!!

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik jullie niet meer lief vind… integendeel!! :kus:

@Brenniej: Ik snap precies hoe je je voelt… Heb me rot gezocht naar een ticket voor donderdag vertrek en zondag terug… Kan het niet vinden… baal er zooo van!!! Maar het is gewoon niet anders, en eens komt er een dag dat we samen met ze kunnen zijn!!! Gelukkig hebben we wereldwijzer om lekker onze frustratie van ons af te schrijven!!!

@Bloem+Beps: ISTANBUL?? Wat leuk!!! Echt super! En Istanbul hoef je niet eens een reden voor te hebben om te bezoeken hoor… is gewoon geweldig!!!

@Cris, jeetje wat duur zeg die kamers daar!! Ben ook stiekem aan het kijken voor een eigen huisje/appartement maar merk gewoon dat het niet haalbaar zou zijn met mijn salaris… Redt het wel een tijd met mijn spaarcentjes, maar ook die is niet voor altijd!! Dus nog maar lekker thuis dan!!!

Mocht ik iemand vergeten zijn, sorry!!

:kus:

Jammer Cyn,dat je niks heb kunne vinden,maar nu kan de centjes voor een andere keer gebruiken.En thuis wonen heeft ook zijn voordelen kan je nog lekker sparen,want als je eenmaal op jezelf woont is dat niet echt makkelijk meer.

Ik heb wel een ticket Kos gevonden, donderdag heen en zondag terug… maar ja dan moet ik weer met de boot enzo… Is ook nog een heel gedoe!!

x

@ cyn, hahahahaa, naar kos en dan ff naar bodrum hoppen, ik vind em wel helemaal maf als je dat zou doen!!

€165.-

aaaah ik zou wel willen!!!

Nou wat houdt je tegen als het gunstige tijden zijn met s’morgens vroeg heen en 's avonds terug is het wel te doen toch???

bootje kos / Bodrum kost geloof ik 15 euro…is best te doen toch.

ja en dan komt ze aan om 10 uur 's ochtends op Kos en is de boot NET weg…

uurtje later gaat er toch weer een??

Cyn, wel een vlucht gevonden vanaf brussel maar dan pas maandag terug voor 199 euro…

Goede morgen Ladies!
Ben er ook weer even maar weinig nieuws te melden eigenlijk. Gistermiddag een vriendje van J. te spelen gehad, was net terug uit Turkije de geluksvogel. Of ja, hij heeft het gehad en wij hebben het nog tegoed.
Nog steeds zonnig hier maar niet meer zo benauwd als gisteren. Koelde hier pas rond een uur of 9 af. Begon flink te waaien en dacht na jullie verhalen over noodweer nu barst de bom hier. Maar nee hoor, alleen geregend, geen onweer gehad voor zover ik weet. Wordt ik er normaal wakker van. Tegenwoordig slaap ik me toch een partij, ben niet wakker te krijgen. Nu even de boel wat opruimen hier want straks komt er een neefje logeren. Word ik daar weer lekker mee bezig gehouden. Kom tussendoor wel even binnen wippen. Allemaal een fijne dag!

Meiden haha jullie zijn cool dat jullie zo meedenken!!! Ik zou dan inderdaad s’morgens aankomen, dan moet ik naar de haven van Kos… De boot halen en dan van Bodrum naar Gümbet, een hotel zoeken, en dan askim pas zien… Dan zaterdag de laatste boot terug naar Bodrum, en zondagochtend om 12.30 weer terugvliegen… Nee is niet ideaal… Kijk wel ff voor een andere datum!

Marion, druk, druk druk…neem het er zelf ook even van voor zover dat kan…strak moet J. weer naar school en zit je weer in de tijd van op de klok kijken

Here the same. Twee flinke buien gehad en verder niets.

Enneh…ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is hier nog steeds stralend zonnig weer. :zon02:Inderdaad wel een beetje koeler, maar wel lekker zo.

Ga zo ook weer werken. Cynthia, succes bij het zoeken van een tripje voor dit weekend. Hoop voor je, dat het nog lukt! :vak01:

Jullie ook allemaal weer werkse of whatever als jullie lekker thuis zijn en tot laters.

:dag:

@ marion, leuk dat J. zoveel vriendjes te logeren heeft enzo… kun jij hem ook een keer uitbesteden :wink:
en tja, als je zoveel doet als jij en met alles eromheen is het toch logisch dat je lekker doormaft…!!

@ cyn, kan altijd my friend L. vragen of ie hotel yildiz voor je kan boeken!! pal in het centrum van gumbet en niet zo ver van je askims werk en barstreet… en die dolmus bodrum-gumbet is niet het probleem lijkt mij!!

doei Roanna, werkse…

Nee bodrum-Gumbet is no problemo…

Heb weer een vlucht gevonden direct van Ams naar Bodrum… Maar dan moet ik vanmiddag al heen! :dag:

wat errug nou!!??