TTT deel 31 !!

ach ik heb het maar van me afgezet, en doe gewoon mijn werk. En voor de rest kunnen ze het bekijken, maar mijn flexibiliteit is wel tot nul punt gedaald hoor

ach Toos kom nou ik kan niets anders…dat is natuurlijk niet waar, maar het is een gevoel van…ik denk dat je heel wat in je mars hebt, als je met demente bejaarden kunt werken kun je heel veel

Tja zo werkt dat he. Ik zit ook al een jaar of 6 aan mn top krijg er dus ook weinig bij.

misschien ben je wel geschikt met kinderen, of met jonge volwassenen die bijvoorbeeld in een revalidatiecentrum zitten, want ik neem aan dat je hart toch wel in de zorg ligt, maar achter een balie, of op een receptie is toch ook wel wat voor jou.

Ja misschien wel, zou niet weten wat. Ben een doener en niet iemand die hele dag achter een bureau wil zitten. En heb mn leeftijd ook tegen. Wie wil er nou zo’n “ouwe” doos als ik

er zijn genoeg leuke banen ook voor jou, je hebt een mooi cv hoor, of in een ziekenhuis bijvoorbeeld op de administratie opname ofzo…

nou ik weet niet hoe oud je bent maar ook ouderen komen gewoon aan de bak hoor, trouwens je bent geen herintreder maar je kunt van baan wisselen zonder een gat op de cv

Sorry meiden de verpleegster was hier met haar spuit en erna ben ik gewoob in slaap gevallen.

of als doktersassistente, ik noem maar wat…en dan speelt leeftijd niet zo’n grote rol hoor

Ha Jill en heeft de spuit een beetje geholpen, meisje wat zit je weer in de lappenmand

Misschien wel, maar weet je je krijgt tegenwoordig alleen nog een jaarcontract, kan het me niet veroorloven om dat te riskeren om dan weer op straat te staan. Kijk ook wel naar andere fucties, zou ook beter voor mn gezondheid zijn

slaap doet je goed Jill, daar moet je van beter worden, trouwens als je slaapt voel je geen pijn, is toch ook lekker, is alleen niet te hopen dat je nu vannacht helemaal niet meer slaapt.

@Toos toen wij de zaak nog hadden koos ik vaak voor de ‘oudere’ sollicitantes.
Die hebben een enorme bagage aan ervaring die voor sommige functies erg van belang zijn.
Dus je bent zeker nog niet afgeschreven.

Toos is er binnen jou bedrijf dan niets anders wat leuk is en toch goed betaald en wat beter voor je gezondheid is???

Ik wordt volgende week 45. maar goed zie wel. Misschien ga ik er na mn vakantie wel weer met goede moed verder.

Nee zijn meestal fucties die minder betaald worden

lieve Toos ik wordt in augustus 46 dus wil je niet over oude dozen praten, dat zijn we nog lang niet hoor

Viva duurt wel een paar dagen eer die spuit een beetje zijn werk doet.

Jill maak jij het nieuwe deel aan??

1000