moet je werken morgen??
ja helaas wel Toos bleh…
heb om half 10 ook nog een vergadering…hoe het nu allemaal verder gaat op mijn werk, ik heb geen idee, moet alles nog maar zien…nu hebben ze de functiewaardering uitgesteld tot november…
dus als het tegenzit hebben we alle cursussen en overwerk voor niets gedaan.
:crybaby:.
wat een hoop gedoe bij jou op t werk
dan kunnen ze in november zeggen, nou het was maar tijdelijk, dus er komt geen andere functiebeschrijving, nou daar zitten we dan, echt het is een zootje bij ons
ja echt niet leuk…maar wat doe je eraan, ik hou mijn ogen open voor een vacature binnen het bedrijf
Zou daar ook flink van balen:finger:
ik zit in vaste dienst, en heb natuurlijk hele goede arbeidsvoorwaarden die geef ik niet op
maar de lol is er gewoon vanaf…mijn collega heeft hetzelfde gevoel
Maar je steekt er wel je tijd en energie in
maar bij jou was er toch ook iets aan de hand op je werk??
Kan me goed voorstellen, zou hetzelfde hebben. Zou ook naar een andere functie uitkijken
ja en dan ook nog van het ene gebouw naar het andere gebouw, vrije dagen opgeven, mijn vakantie van mei geannuleerd want dat mocht niet. en dan ook nog langer blijven ik werk tot 3 uur tegewoordig, nou half 5 is eerder regel dan uitzondering
vervolgens heb ik ook nog in de wandelgangen gehoord, dat mijn directeur heeft gezegd dat ik het alleen voor het geld doe…nou ja…
Nee niet echt. Moest afgelopen weekend werken met een niet zo snuggere leerling. Was pas wel gedoe met het rooster, maar was niet goed overgenomen. was toen ingepland voor 5 weekenden achter elkaar, maar was niet goed, gelukkig
Lekker is dat als ze dat zeggen. gebaseert op geklets
ik heb er niet voor gekozen, het is ons gewoon opgedrongen, en je kunt geen nee zeggen. Ik zit in schaal 6 op de top…nou na 10 jaar een schaaltje erbij zou leuk zijn maar omdat nu zo te zeggen…en dan nog wel door de directeur, die zelf vertrekt om directeur te worden bij het Roc met een loonsverhoging van 10 procent…
Ik zou wel wat anders willen, maar ja kan niks anders. Na het overlijden van mn vader heb ik er eigenlijk een beetje genoeg van om met demente bejaarden te werken.