Kijk mij nu dan! Zoveel
Ik zit vanavond niet meer in het donker.
:kus: Bedankt voor de goede gaven, meisjes.
Kijk mij nu dan! Zoveel
Ik zit vanavond niet meer in het donker.
:kus: Bedankt voor de goede gaven, meisjes.
nou Roanna, mag je wel een half uur eerder beginnen met afsluiten vanavond om al die lampjes uit te doen.
ik heb er ook al wat was gisteren echt heel lang bezig al die lampjes uit te doen…
Opnieuw een tip op raad de foto turkije, maar meer zeg ik niet hoor even nadenken meiden…:dag:
93%
ik merk ff nix meer van de gulle gaven…?! hint hint
ik kan jou niet meer geven bloem, moet eerst weer andere mensen geven…ik sta ook een beetje stil… nieuwe tip op foto
Yippie Beps,ik geloof nog 1 te gaan voor jou he
Ik kan je ook niet meer geven Bloem. Moest het verspreiden of zoiets.
ja heb ik ook best wel last van… maar ja, ontvang toch lang niet zoveel als dat ik geef, maar goed, mag ieder voor zich weten he?!
Ik ben weer bijgelezen, was gisteren helemaal niet geweest en moest dus vanaf blz 50 deel 30 nog even doornemen.
Gisteren zijn we naar Artis geweest. Eerst een hele tijd zitten dubben gaan we wel, gaan we niet. Als achteraf het weer meevalt, dan baal je als je thuisgebleven bent. Giet het de hele dag, dan baal je weer als je daar bent.
Uiteindelijk toch besloten te gaan, de hele weg regen en op het moment dat we de auto uitstappen, droog!!!
Van 10.15 tot 15.15 is het heerlijk weer geweest en daarna begon het te gieten. We moesten nog een klein gedeelte, maar dat was binnen.
Heel erg blij dat we toch waren gegaan dus, veel extra tijd hebben we uiteraard ook niet meer.
Bloem, Roanna en Viva bedankt!
De nieuwe meubels voor de kinderkamer zijn eindelijk begin deze week besteld en een deel (waaronder de kledingkast) waren op voorraad en zouden vandaag binnenkomen. Straks maar even bellen of ze er zijn, want dan kunnen ze opgehaald worden.
Het bed hebben we vandaag besteld (5 weken levertijd), maar voorlopig blijft ze toch nog in haar eigen bedje slapen en de kleine in de wieg.
Vanmorgen geshopt, wat nieuwe meidenkleren gekocht, ze groeit overal zo weer uit. En een stel nieuwe schoenen en nu maar hopen dat ze ook passen.
Allemaal leuke accessoires gezien om het kamertje mooi aan te kleden, maar we liepen al met zoveel tassen te zeulen, dat we dat nog maar een weekje hebben uitgesteld.
Vanmiddag het intake gesprek voor de kraamhulp gehad, het komt allemaal steeds dichterbij…
@Bloem: Ik wou je zowel gister als vandaag er een bij geven, maar het mag gewoon nog niet. :hihi: Ik weet ook niet waarom.
Kon alleen aan mensen geven, waaraan ik nog niks gegeven had, heb ik het idee. :retard:
Ik krijg ook steeds die melding.
Even snel het eten klaarzetten en dan ons kleine meisje ophalen van het kinderdagverblijf. Tot later!
Ja, spannend he MK116? Nog even en dan… :wereld: een nieuw wereldwonder.
@ roanna, klopt spread the love!! hahaha
@ mk, wow, het komt echt dichterbij!! spannend!!
@MK
Vooral bezig met leuke dingen, goed zo!!!
@mk…klinkt leuk allemaal…![]()