Zo deel 31 alweer dat is snel gegaan.Van harte.Ik inmiddels klaar met werken en nu lekker weekend.Zo eerst even boodschappen doen,vanavond bieren bij vrienden morgen naar Guus en zondag verjaadag druk druk druk dus.
Even niet gekeken en opeens is daar … deel 31, zal ik als goed katholiek de kleine ff :dope:
Goed gewerkt meiden ![]()
@ turkije lover, waar ga je naar guus??
zo we zijn alweer terug…staat hier een harde wind…
@cyn…tis net leuk om ze de heel andere kant op te sturen…niet…?
@turkije-lover…druk maar klinkt allemaal erg leuk…geniet ervan!!
@marion…haha das een goeie ![]()
Deze mensen heb ik wel de goeie kant opgestuurd!! Als mensen in Alkmaar me vragen waar ze heen moeten dan stuur ik ze soms wel de verkeerde kant op :king: maar het ligt eraan hoe het gevraagd wordt… Zijn de mensen vriendelijk, dan ik ook… zijn ze niet vriendelijk, dan ik ook niet!!
x
gelijk heb je ![]()
juist! spiegel gedrag!!
hihihi… gewoon niet de weg vragen hahaha
Soooooooo jullie zijn supersnel,GEFELICITEERD MET DEEL 31!!!
@ jill, jij ook! je had een groot aandeel erin :hihi:
Bloem,Ik ga naar Guus in het :idea::idea: stadion in Eindhoven,daar waar jij vorige week was.Hebben alleen wel tribune plaatsen
owh doe dan de groetjes aan mn vriendin, die gaat daar ook heen alleen heb ikke het niet zo per se op guus, dus ga niet meer
jij veel plezier!
Zal ik doen Bloem :biggrin: .Ik ben ook niet zo’n grote Guus fan hoor,maar we gaan hier met 15 man dus dan is het altijd wel gezellig
Here mien tiet zeg! Wat zijn jullie snel. Nog geen eens weeen gehad en nu al weer in deel 31. Zoooooooo zeg!
Ben net thuis van het werk en weer trammelant, omdat ik me eigen 3 dagen eerder vrijgeprikt had op het bord. Mag met moeite nu wel woensdag vrij voor die boottrip en toen bood ik zelf maar aan, dat ik dan wel donderdag en vrijdag alsnog kom werken. Nouja, la ma.
Een drama.
Enneh, toen kwam ik net thuis en wat zat er in de brievenbus? De tickets. :vak02: Precies de tijden die ik al verwachte. Heen om 5.50 uur en terug om 10.55 uur. Ik zelf vind dit hele mooie tijden.
Maar ik ga nu even terug lezen in het oude deel en hier. :dag:
:crybaby: Jullie zijn wel iemand vergeten hoor met de punten :crybaby:
Als het goed is moet er nu wat bij gekomen zijn, MK116 :biggrin:
dan maak je gewoon je eigen feessie
al vind ik pompen of verzuipen wel super van guuske EN brabant natuurlijk ook!! kei hard meebleren!!
heee meiden gefeliciteerd, dacht al dat ik vanmorgen iets voelde…
gefeliciteerd met de 31 e
http://www.messemoticons.be/emoticons/losse/baby/babies013.gif
staat een tip op raad de foto turkije van mij…
@ mk, had jouw wel gegeven hoor!!
@ beps, super dupper weer!!
is Beps weer geslaagd bloem??