Bedankt Toos!
KOEKOEK! Ik ben Fransie, 27 jaar, Gent en ik ga verhuizen naar Istanbul in September. Maar ik be nog een beetje onzeker, weet er niks van dus ben benieuwd wie me er woont of nog goede tips heeft. Groetjes Fransie
@ franky check de log van rieneke!! die zit nu voor stage in istanbul en echt leuke verhalen
spreek je al turks? wat ga je doen? werk/ studie? heb je een vriend of familie daar zitten?
ikke kort!! howly smokes!! maar goed, groeit ook wel weer aan denk ik zo, dus komt goed, maar toch wel een beetje schrikken zo
@ jill, krijg altijd een knoop in mn maag als ik dat soort dingen lees, dat er nix tegen te doen is en je er mee zit
maar weer een power hugg en hopelijk slaat het gauw om
@ marion :eek: wat een aantallen zeg! jij bent dus nooit uit de babies… maar ook wel weer leuk natuurlijk
@ turkijelover, te laat, maar toch veel plezier! gaat vast lukken, enjoy!
dit is rieneke verhaal
@Bloem
Een ander kapsel is altijd wennen, vind je wel leuk? Hoe kort? Wat voor soort model? Vertel!
@Fransie
Welkom hier! Leuk vooruitzicht heb je zeg!
Ja he! Ik kijk er ook onwijs naar uit!!! Vind het erg spannend om nieuwe dingen te doen! Maar het brengt ook altijd een beetje onzekerheid mee. Maar ben ebnieuwd, ben nu wat aan t zoeken naar huisjes en werk! Groetjes
@ marion kort, piekerig… ik weet het nog niet
@Bloem: Is lekker makkelijk toch, gel erin en klaar
Goedemiddag dames.
Ja, hij doet 't nog mijn beeldscherm. Wel weer met, nou laten we zeggen 10x aan en uit knop drukken, maar ga het maandag even terugsturen, want ik heb nog pickup en return garantie, maar kon natuurlijk vandaag niemand bereiken daar… Waarschijnlijk inderdaad de voeding, Toos.
@ Fransie: Ook namens mij welkom! ![]()
@Jiil: Jill, meisie toch. Ik leef zo met je mee en zou zo een beetje van je over willen nemen als dat kon. Beterschap en hou je nu maar even rustig. Wij begrijpen het wel! :kus:
Ik ga zo wel even weer verder, want me dochter komt zo even met haar kids, dus even tijd voor hun maken.
@Bloem: In gedachte zie ik jou nu met je nieuwe kapsel voor me. :biggrin: Zal je best goed staan.
Alle anderen, ik kom denk ik vanavond nog wel even. O ja, Turkije-lover veel plezier straks bij Guus.
Fijne dag allemaal verder. :dag:
Goedenmiddag,
Heb maar weer eens een poging tot bijlezen gedaan, maar lieve mensen, das dus gewoon eigenlijk niet mogelijk!
Wat een stelletje lekkere kletskousen hier, maar leuk hoor echt waar!
Jill, hoop dat je je snel weer beter voelt, neem de tijd ervoor meis en vertel ons af en toe even hoe het met je is! Sterkte ermee.
Filiz, ik heb bewondering voor je…zal je later weleens vertellen waarom, maar t heeft t maken met een andere topic hier op WW…Je bent echt een topmeid!!
Bloem, lekker eraf met die wilde blonde haren van je…doe maar een lekker ruig koppie. Past wel bij jou!
Beps, hoest met de studie en zo? Volgende week wil ik er alles over horen hoor.
Voor de rest wens ik iedereen een leuk weekend toe. Ik ga straks nog ff paar uurtjes werken. Das voorlopig dan ff voor de laatste keer in het weekend. Hierna gewoon 5 weekenden NIET werken…jippie!!
Kan t niet laten, heb weer wat nieuws geleerd in het turks en dat wens ik jullie allemaal toe: Kendine iyi bak!
@Roanna: Was Bloem die het had over de voeding, geeft niet hoor. Wens je een fijne dag toe!
@Fransie: Ook van mij, welkom
@Crazymar: Dat is niet verkeerd, 5 weekenden vrij. Voor straks werk ze.
@ fransie van harte welkom.
:vak01:Toos: 22 juni - Turgutreis ![]()
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
28/6 Toos
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
Voor het eerst vandaag, de lijst
@ crazy, owh heerlijk he? die vrije weekenden enneuhm… ben de?? ikke nie weet wat het betekend, denk see u later
@ roanna, ja heb het wel vaker zo gehad, maar zou zelf zo 's ochtends niet de deur uitgaan, maar ja, moet nu maar ff…
@ toos… je staat wel errug lang op nr 1 he?
Ik ga er ook weer van tussen voor vandaag,moet zo gaan werken. Kom misschien vanavond nog even buurten. Wens jullie nog een fijne dag vandaag
Was inderdaad Bloem die dat zei van waarschijnlijk de voeding. Maar kump allemaal goe.
Ga nu ff de kids ophalen op station.
Doeg :dag:
Ja he Bloem. nu nog 5 dagen
:biggrin:. Heb trouwens gezien dat het very hot is als wij er zijn:zon02:
Bloem en Toos werkse allebei.
Oh Toos, nu zie ik pas weer, wanneer jij op vakantie gaat. :zon02:Wist het even niet meer! ![]()