TTT deel 31 !!

mornink allemaal

@ marion, uitgepuzzeld? voor of na de grote foto??! wel vervelend dat je de ronde moest doen, denk je vrijdagavond, ff relaxen en dan nog druk aan de arbeid. maar ja, die lammetjes de fles geven is natuurlijk ook wel errug leuk!! of niet?

@ beps, mmmm beverwijk, mag ik mee, mag ik mee mag ik mee mag ik mee??!!

@ jill, dat dachten we al, we misten je gewoon, niet van: waarom heeft jill nix laten horen, maar meer van: owh o, jill is er niet, hopelijk valt het mee…
doe rustig aan, denk aan de zon, ga onder de zonnebank ofzo en laat anderen voor jou rennen en sjouwen!

zo… ikke strax naar het kappertje en dan door naar het werk.

Jill rustig aan meis…eerst een beetje opknappen, nog naar de dokter geweest??

Beps…het is weekend niet zo vroeg je bed uit…

Marion, was het een beetje rustig vannacht

Bloem…lekker naar de kapper verwennerij

Linda werkse

weet niet meer!!!

@ viva, nou ja verwennerij: het gaat eraf! kort! ikke word helemaal gek van dat haar van mij, dus het gaat eraf! knippen met die hap…

goooooodmornink…!!

@marion…heerlijk is dat he lang slapen :wink:

@jill…idd eerst aan jezelf denken…gaat het ondertussen alweer wat beter…?

@bepz…veel plezier in beverwijk…laat de doner smaken:D

@werkers…werkze…

@llemaal…fijn weekend…

Bloem,wordt het een kort koppie dan voor je of hou je nog wel wat over.

Net me vriend gebeld,weer heerlijk om hem te horen :wub:.

@ turkijelover… nou ja, denk dat ik alles er maar af laat scheren en als een ware boeddah op pad ga! hahahaha… nee tuuuuurrlijk blijft er nog wel wat over

@ filiz, veel plezier vandaag met de feestjes en verjaardagen enzo!

:biggrin: is wel makkelijk Bloem,voor op reis zo’n kaal hoofd petje op en klaar :biggrin:

ja daarom… het is een overweging, maar ik moet hiero nog een dikke 11 weken rondhobbelen en dat ziet er dan zo: ik ben heel erg ziek- uit
dus dat doen we maar niet!! en ben veel te blij met mn blonde lokken

maaaaaaaaaaarrr er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan en voor mij is de tijd van gaan gekomen

dusss… zwaai zwaai
tot straxxies weer

Dat is ook weer waar en ach er zijn genoeg leuke korte koppies modellen te vinden of laat je de kapper zijn gang gaan

Werk ze Bloem

@Bloem
Was er na de grote foto pas uit hoor!
Flesjes geven is niet vervelend, alle vrouwelijke lammetjes moeten er 2. Daarna gaan ze naar de drinkautomaat. Heb al 123 lammetjes gehad en schat dat er nog ongeveer 400 komen, maal 2, zijn heel wat flesjes he?
Ben benieuwd wat voor kapsel het gaat worden!

@Viva
Was rustig hoor vannacht.

@Filiz
Heb jij ook lekker uitgeslapen?

Zo ik ga er ook vandoor,gaan om 1 uur rijden dus zijn mooi op tijd in eindhoven.Schijnt van alles te doen te zijn rond het stadion dus we gaan er een leuk feestje van maken.

fijne dag allemaal en tot morgen :dag:

@marion…nee vandaag was ik al om 9 uur wakker…maar ik heb de rest van de week wel heel lang ik bed gelegen…:)heerlijk

@Turkijelover
Veel plezier in de stad van de lampjes!

@Filiz
O vergeten, je hebt vakantie.

Goeiemiddag dames,
@Turkije lover: Op de valreep, heel veel plezier bij Guus
@Marion: Wat een werk zoveel lammetjes, lijkt me wel leuk

@Jill: zie dat er bent, hoe is vandaag??

Bedankt voor de lieve wensen en jullie bezorgdheid.
Ik ben gisteren naar de dokter geweest en hij heeft bloedstaal genomen,uitslag maandag.
Is gewoon weer een opstoot van ontstekingen denk ik en de dokter ook maar toch even checken.
Ik kom zo nu en dan wel even langs om jullie op de hoogte te houden.
Ik heb niet kunnen bijlezen dat is me nu even te vermoeiend.

Dikke knuffel !!!

@Toos niet echt lekker eigenlijk,ik heb zoveel pijn en zelfs de morfine doet niet genoeg af.
Maar hopelijk is het maar voor een paar dagen maar onkruid vergaat niet en dat is een hele troost.

@Jill: hoop dat het gauw wat beter wordt,:kus: