TTT deel 31 !!

Ja he Bloem! :zon02: D’r op en d’r af! Nouja het is een rekening van mijn manneke van zijn verdiende aspergestekencentjes en staatsloterij. Tuurlijk wel en/of he? :unibrow:

Heeey meiden ik ga stoppen mijn hubbie wil op de pc spelletjes spelen…dus ik ga nokken, tot morgen…toedels:dag:

@Viva: Tot morgen en voor straks slaap lekker

Je houdt er wel een handdoek aan over

Ik mis Jill ook. Hopenlijk is het niets ernstigs. Jill, ik denk aan je! :dag:

@ toos, ja das leuk

@ viva, truste en morgen weer kiekken bij den foto

@ toos, bij een bepaalde bank, krijg je bij het openen van een bepaald soort iets een opblaasbaar ding in de vorm van een auto!! jajajaja… je zult er maar gelukkig van worden!! toen ik dat las moest ik zo lachen, sommige lokale kantoren bij ons hebben zulk ludieke actie’'s, dan denk ik: hoe verzinnen ze het en wie wil nou zoiets???

owh ja, hollanders he? als het maar gratis is…

@Viva: het wordt wel tijd dat je er eens een klapdoos bij koopt hoor. Kan die op zijn eigen ding spelletjes doen. Tip: zondag vaderdag. Geef 'm zo’n ding, heb jij ook wat.

Zo is dat, heb een paar jaar geleden eens een luchtbed gekregen in de vorm van een mond/lippen. Was een leuk ding om te zien, maar je had dr geen bal aan

precies, hub zit op de klepkast, ik op de klepdoos

ik ga ook slapen morgen werken van 9.30-18 uur, dat slapen zal wel goed komen vannacht, droom zo weg

Handy een klapdoos.Ik Ben zeer blij met mijn eigen klapdoos.

@Linda: werk ze morgen en sweet dreams:wub:

@Linda
Wat zal jij lekker inslapen vannacht!

@ toos, ikke vind het heerlijk die klapdoos op schoot, maar muis zou ook wel lekker zijn

ik heb mn ma destijds met mamma dag een kado gedaan, en mn pa voor dees pappadag hetzelfde: te goedbon voor Sanadm
1 keer besteld, in 1 x ervanaf en kunnen ze lekker saampjes gaan…
zooo… dus ikke tegen pappie gisteren, dat kado voor mamma he? was ook voor de helft voor jou he? ja da wist ik, zei hij
ik zeg: mooi, prettig weekend en tot latersszzz weer een keer :biggrin:

@ besmile ikke ben ook erg blij met mijn eigen ( klap) doos :biggrin:

alleen de muis van klapdooos is irri

hij werkt dus kan niet zo naar huis (is 4 uur van Gümbet vandaan), maar ik zal hem zeggen dat hij op een bepaald tijdstip bij het hotel moet staan :wink: als ik de hotelnaam zeg zal hij wel genoeg weten en als ik het vertel zal hij het wel vragen :wink:

nog even sollicitaties afwachten en dan boeken :zon02:

Ja linda weltrusten he en droom maar lekker. :wub:

Viva, ook truste hoor en je weet het he? :slapen: Dussss…

Nou, wij wisten heel niet van die handoek en die vent vroeg, wil u een handdoek. Mijn man weer van wat moet ik er voor doen dan? Niets zei die vent, maar u heeft net geld gestort, dus mag u er een hebben. Nou, en dan is mijn man ook typisch Holllands hoor, al is hij bruin, dat wil hij wel, want het was GRATIS. :biggrin:

ja he… rare hollanders ook!!

en jij bij thuiskomst: wat mot ik met zo’n handdoek, we hebben er 15 die we niet gebruiken…!!

Ik ga oooooooooo mijn bedje opzoeken

Fijne weekend