TTT deel 31 !!

@ toos, ja weet wel dat ik natuurlijk mn nagel ben verloren, maar kon me nix herinneren van die afspraak… nu je het zegt staat me iets bij dat ik wel ff met je weet wel wie langs zo komen, maar dat lag meer aan je weet wel wie dan aan de teen dat we niet geweest waren!!

ja bij mij zit er ook nog wel wat in een strandspelletje enzo met een balletje en van die houten badjes, waarop je ook kunt mensergerjeniet spelen en dammen met van die mini dingetjes erbij…en waterschoenen die zitter er ook bij in

O nee ik maak me niet zo druk, Hub begint al weken van te voren te zeuren of hij de koffer moet pakken. Doe het het liefst kort van te voren, anders blijf je bezig

ja idd, dan heb je altijd wel weer wat nodig
gewoon een week van te voren alles wassen dat mee moet
en dan de dag van tevoren alles inlaayen

@Bloem: Ik heb het aldoor gedacht. Ik weet nog dat je sms ste omdat je niet kon lopen. Las hier pas wat er gebeurd was

precies, zo doe ik dat ook. Heb alles weggewassen, klaar gelegd. Zonnebrand en zo gekocht

@ toos, really? kan me van dat deel nix meer herinneren… maar goed…
de 24e hebben we weer een meeting… dusse…jou are welkom!

haha Bloemmie: zit Toos in ADR!!!

Dank je wel, meeting in ADR???

@ beps, i know maar als ze me zo graag wil zien…

Nou zeg. Even druk voor een hotelletje zoeken in Rotterdam, kom ik hier terug moet gelijk weer een half uur bijlezen.

Ik laat ook veel dingen die ik de volgende keer weer nodig heb, in de koffer zitten. Kan ik het ook niet vergeten. Had ik al verteld dat we eergister nog een mooi badlaken hebben gehad van de Pos*B**k? Nee he? Nou, je mag/moet dan wel eerst geld op je rekening storten, maar wij wisten niks van die aktie, dus mooi meegenomen toch. :zon:

Je hebt het vast druk daar in rotje knor, is niet zo heel ver bij mij vandaan

@ roanna, en dan een dag later er weer af voor de vakantie!! hahahaaa
nee, k heb ze gezien, zijn wel mooi groot en blauw!!

stel ik ga de 3e wel naar Turkije, zal ik mijn vriend dan verrassen als ik aankom?? (ik zal 4juli vroeg aankomen) rot tijdstip dus om hem te verrassen. of zal ik hem de avond als ik vertrek smsen dat hij om zo laat bij barstreet moet zijn? :disgust: of gewoon eerlijk zeggen dat ik kom?

Ja Toos. Een druk progamma. Ik ga toch op de loveboot weet je nog?

Ja wil graag degene zien die me 's nachts om half 3 sms ste omdat er iets niet klopte

Das waar ja, heb ook alzheimer light.

light?? hahahahahaaa
zoiets noemen ze denial

Nou ik zou hem maar gewoon zeggen dat je komt, voor het zelfde geld is hij er niet, een afspraak met weet ik veel een paar vrienden of naar familie…sta je daar…nee gewoon zeggen kan hij zich verheugen:kus:

Haha herkenbaar he