TTT deel 29...!!

Nee hoor volgende week is het hier vaderdag

Weltrusten dames. Doet een van jullie zo ff de lampjes :idea: uit en de deur op slot? :lol:

Jullie ook lekkere dromen hoor. :stuck_out_tongue: Oh, wat zeg ik nou weer? Sleep well.

Handen boven de dekens he

Welterusten Roanna,ja hoor we sluiten de boel hier wel af,maar volgens mij moeten Beppie en Bloem nog thuiskomen!

Welterusten

Ga ook zo mn mandje opzoeken en lekker dromen.

Voor jou ook Toos slaap lekker!!!
Ik ben nog wel een paar uurtjes op dus sluit de boel wel.

Jill: Jij ook een goeie nacht, lekker wegdromen van het idee dat je straks weer naar Alanya mag

Oh gelukkig dus. Niet morgen dus of eigenlijk vandaag al.
Toos…ik wou wel komen, maar je had geen kamers meer over. :lol:

Zekers heb ik altijd. :biggrin: Jullie ook een fijne zondag en Jill een fijne vaderdag.

En ook voor jou een fijne zon en vaderdag

Staat nog een extra bedbank op de kamer, is dat niks:biggrin:

Toos jij ook he handen boven de lakens he.

Wie weet Jill, zal je morgen wel laten weten of ik een wilde nacht heb gehad;)

Nou ik ben benieuwd!!!

zo dammekes,
de B & B zijn veilig thuis van Blof en het was GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!

heb ongeveer 1000 fottoookes en 407 fimpies, dus dat wordt morgen uploaden en de log checken!!

bij beps is het licht al uit… maar hier nog niet, het smartlappen cafe benee houdt ons nog wel ff wakker… owh en de fles wijn moet leeg!! :biggrin:

Toppie Bloem dat het zo fijn was,hadden jullie goeie plaatsen ?

En daar passen 2 mensen van nog geen 60 kilo p.p. op? :lol:

Nu ga ik hoor. Kan nie weg komen. :wink: Trusteeeeeeeee.

Oke Jill, vang jij die Blofgangers maar op dan. :biggrin:J e kunt ook aan het towtje trekken hoor! :idea: Gaat tie ook uit!

Zie dat jac vandaag zal afreizen naaar KUSA. Heel veel plezier gewenst hoor.
Ga lekker genieten daar.

Roanna ze zijn thuis!!!

Bloem gaaaaaaaaaaaaaf dat jullie het zo gaaaaaaaaaf hebben gehad. :thumbsup: Had ook niet anders verwacht.

Veel plezier nog met Bep, of heeft zij al de luiken dicht? :slight_smile:

goeie plaatsen!! hahahahaa we stonden VOORAAN!!! hihi… kostte wel een paar boze blikken en na 2 uur nog gezeik, sloeg echt nergens op, maar goed

en het was tof, gaaf, kei vet en hard!! helemaal super en super gezeldschap hey

@ fransijn, leuk he 's avonds??