Heel mooi Christina en voor dat geld.
Die is wel mooi hoor
@Cristina: Er komen altijd bezorgkosten bij, maar als het je niet past, mag het gratis terug. Bij Wehk**** heb je het binnen 24 uur geleverd als het op voorraad is. Dat kun je gelijk zien met bestellen.
@JIll: Ja, het lijkt mij ook wel makkelijk zo,n alles in een apparaat. Ik moet regelmatig kopieetjes maken en dat kan hier nu ook mee.
hij is mooi cris…halter heeft altijd wel iets, vooral als je een tintje hebt…
hallo allemaal
@Leuke jurkjes heb je opgezocht, Viva, en bets wel te betalen. Je moet wel een figuurtje hebben, zeg!
@MK, Nee Crazy vliegt vanaf Sch****, en ik vanaf Rotjeknor. En zij naar Dalaman, en ik naar Bodrum. Maar gelukkig ga ik donderdag op visite in Marmaris, kan niet weer een hele week zonder m’n vriendinnetje!*
@ Jill, is geen schande hoor, dat je niet aan het boek begonnen bent, valt ook niet mee, moet je echt geestelijk goed in je vel zitten.
Nou, ik ben zo goed als klaar, morgenochtend nog de laatste dingetjes doen, wij hoeven pas om een uur of 12 van huis. Meld me nog wel, doei…
@ Mierre: oeeeeeh, begint wel erg dichtbij te komen!!![]()
@ Viva: thanks voor alle mooie jurken!!
Ik heb deze besteld, die van die site. Ga hem woensdag afhalen in de buurt, dinsdag ben ik er de hele dag niet. Wat is het verschil tussen laten bezorgen thuis en afhalen bij zo’n DHL punt?
ga nu hard zonnenbanken komende tijd
Zo;n afhaalpunt is voor de mensen die inderdaad niet veel thuis zijn en het daar dan kunnen ophalen, wanneer het uitkomt.
@Miere: Spannend weer he? Veel plezier daar in Turkije hoor! ![]()
Ik zit tussendoor even naar de musical-award te kijken en zag dat Ron Link al 2 keer een beeldje heeft gekregen voor zijn rol in Tarzan. Gaaf, gaaf. ![]()
Ik hoop dat Tarzan ook wint. :unibrow:
Hey meisjes van dit gezellige forum,
Allemaal weer erg bedankt voor de lieve vakantiewensen! We gaan er een gezellige week van maken met de dames.
Alle anderen die ook morgen of heel snel weggaan: hele goeie reis en heel veel plezier in Turkiye!!
zo ik ga stoppen heb er genoeg geplaatst nietwaar dames.
Voor iedereen die morgen vertrekt…heeeeeeeeeeeeele fijne vakantie…
ik ga me opmaken voor bed en schoolreisje morgen…
doei…
I’m off to bed. Goodnight and don’t let the bedbugs bite…
(en nogmaals zij die naar de zon gaan…ENJOY!!!)
Nog ff iemand geholpen met engels…meteen in the mood
Ja iedereen een hele fijne vakantie die morgen weggaan en Viva jij ook een heel fijn schoolreisje. :biggrin:
Ik ga er ook mee stoppen nu. Tot morgen maar weer. ![]()
@ Viva: ik hoop dat het reisje alsnog leuk wordt!!
Ben ik weer even … snak naar een kopje thee :unibrow:
@Cris
Fijn dat het examen goed gegaan is. Trouwens, heb je nog ooit iets gehoord over die punten van je studiegenoot, had hij nu een hoger punt gekregen?
Het voetballen. J. had niet tegen zijn neefje gespeeld want die stonden een poule lager ingedeeld.
Leuke jurkjes, jammer dat ik nooit op chique hoef ![]()
@Fransijn
Wat een naar bericht van je zoon, hoor het woord post traumatische dystrofie niet graag! Heb via de thuiszorg bij een man gewerkt die dat had. Verhaal komt op hetzelfde neer als wat Viva vertelde. Ook een oud-collega van me had het na een val op haar vinger, is helemaal stijf en dik gebleven. Hoop dat de vooruitzichten voor je zoon beter zijn :frown:.
@Jill
Rijd maar flink op tijd aan want die file STAAT er. Zit dagelijks potdicht rondom Eindhoven :tssk:.
@Viva
Veel plezier morgen op het schoolreisje.
Misschien valt het allemaal wel mee en heeft sufmuts nog een verborgen spannende kant ;).
@Turkijelover
Welkom thuis. Fijn dat jullie goed met elkaar hebben kunnen praten. Weer een beetje rust in je lijf nu, of niet? Nog een paar dagen en dan mag je weer ![]()
@Beps
Altijd vermoeiend zo’n eerste dag. Rust maar lekker uit en succes morgen!
@Roanna
Grapjas … als je niest ![]()
Ben er een hoop vergeten maar het is gewoon teveel :paranoid:
Lieve Meiden ik neem alvast afscheid,bedankt nogmaals voor alle hulp en steun de laatste dagen/
Tot over 14 dagen!!!
Knuffel xxxxxxxxx
VEEL PLEZIER JILLY … GENIET ZE!!!
DOEEEEEI JILL!!!
@ Marion: ik zal het pas zien bij de diploma’s over die puntentelling. Ben benieuwd!!!
Ik ga er ook mee stoppen, morgen engels examen. Moet eitje zijn aangezien ik een tweetalige opleiding doe, met engels als tweede taal.
Slaap lekker allemaal!
Meiden voor de laatste keer kom ik de deur dicht doen.
Een knuffel voor jullie allemaal en tot over 2 weken!!!
Maar ikke blijf hem 's morgens openzetten…
GOEDENMORGEN ALLEN!!!
@Viva: Veel plezier op je schoolreisje. En niet te lang onder de banken blijven zitten bij thuiskomst…anders vergeten ze je misschien…
Ik ga er weer tegenaan. Het valt wel mee maar ik denk dat het dag na dag zwaarder word.
Tot vanaaf…
Goedemorgen allemaal,
Viva,veel plezeir vandaag en wie weet valt het allemaal mee.
Beps,succes.
Marion,ja heb zeker weer wat rust en kijk alweer uit naar zaterdag
Iedereen een fijne dag.