Dan gaan we aan het werk Toos … fingers crossed voor je dochter.
http://i50.photobucket.com/albums/f322/kandypopper/Fingers-crossed.jpg
Dan gaan we aan het werk Toos … fingers crossed voor je dochter.
http://i50.photobucket.com/albums/f322/kandypopper/Fingers-crossed.jpg
Halllooowwww!!
willen jullie me weg hebben ofzo?? ik ga morgen pas rond 9-en met de bus naar de trein. en moet dus morgen nog gewoon lekker ontbijten, maar erg bedankt allemaal!!
@ cyn whaattt mazzelpjkkiieee… weer een studiereis! jij studeert wel veel he? en ook nog in juni… strax zit ik hier helemaal alleen in juni
iedereen op vakantie :tssk:
@ toos dan weet jouw dochter wel snel de uitslag! jammer dat ze vandaag waarschijnlijk niet gehaald heeft ![]()
en dan ikke… tijdens de lunch hem gezien, maar hij was te druk bezig met zn collega;s en eten enzo
maaaarrrr ik dacht, hij komt strax terug, dus ff in de lobbie gaan bellen, liep hij langs op weg naar kantoor
maar zag ie me weeeer niet
dus toen maar langsgelopen en kon nog net even glimlachen voordat de liftdeuren zich sloten en dat werd beantwoord met een knikje
jeaaaa
maar goed, daarna was het weer
want ik moest ff plassen en kwam hem beneden tegen bij de lift… :eek: dus… heb eindelijk mn mond opengetrokken. jeee
maar ja, ik zei natuurlijk iets ongelooflijk stoms en dom, en hij zei alleen maar yes en yea enzo…
dus… toen ben ik maar weer weggelopen, want de lift waarop ie stond te wachten ging net open. maar er stapte een dame uit en die begon een beetje aan hem te frunniken
dus dat was allemaal niet zo leuk… ![]()
maaaar goed!! Ik heb vakantie!! gewoon 2 hele weken zonder werk en alleen maar stad en schaatsen!! awesome!!
dus…
@Marion: Het moet gewoon gaan lukken, hulp van boven en van hierzo.
Ze moet morgen en vrijdag nog, heeft ze alles gehaald dan is het theoretische gedeelte afgerond, anders herkansen in april. Ze gaat daarna 5 maanden stage lopen en moet nog een scriptie schrijven. Ik ben sowieso apetrots op haar, ze was een kind wat op speciaal onderwijs heeft gezeten , maar door haar doorzettingsvermogen is ze van niveau 2 en 3 doorgegaan naar een niveau 4 opleiding. Ik besef heel goed dat er zat kinderen zijn die het niet kunnen of willen
Toos,ik duim ook mee…
Bloem,ik ben er ook nog in juni…
@Bloemmie: Nee hoor, ikke heb WIFI… haha:dag:
@Bloem
Oeps dat is minder, een friemelende vrouw aan jou mooie man.
@Toos
Tuurlijk gaat die kanjer van jou het halen!
@bloem: ik ben er ook in juni hoor!
En ik ben er ook in juni, als het goed is hebben we er dan al weer een vakantie opzitten.
Bloem : iig weet je nu wel wat ie lekker vindt:lol: gewoon volgende keer beetje brutaler zijn he want dan heeft ie je een tijdje gemist en nu gewoon lekker van je vakantie gaan genieten
Toos : ik blijf gewoon doorgaan voor haar hoor, tot vrijdag na de middag !!!
Goedenavond.
Zo, heb me eigen ook even aangemeld bij de meeting. :nod:
@Toos: Heel logisch dat je trots bent op je dochter. Dat hadden wij toendertijd met onze dochter ook. Doordat ze op de een of andere manier toch wat leerachterstand hebben, zijn ze vaak extra gemotiveerd. En als ze het dan ook, al ze het soms met moeite toch halen…, natuurlijk ben je als ouders dan beretrots. En zo is onze dochter eigenlijk nog. Ze mag via de gemeente allerlei computercussussen volgen en doet dat met veel inzet en motivatie en haalt de een na de andere certificaat.
Dus spannende dagen voor jullie en dochter. Ik blijf duimen hoor W.
Weet nog wel dat onze dochter als slechthorende via haar school op (normale) dansles ging en het toch maar mooi tot zilver heeft geschopt, plus de prijzen die ze solo nog won, dat wij ook daar supertrots op waren. Heeft dan wel niets met je toekomst te maken, maar als slechthorende deden ze het toch maar even. Voor ons als horenden is dat normaal, voor slechthorenden en sommigen nog erger dan onze dochter, vond ik dat knap.
idd erg knap!! petje af!
@ marion, linda, trl en beps op wifi: ik snap ook wel dat jullie er ooook nog zijn, maar 4 mensen ipv 14 is toch anders he?? anyways, tis diegene die gaan van harte gegund!
@ raak denk juist dat ie t niet zo leuk vond dat ik zo ‘brutaal’ was… misschien was ie wel gewoon verrast… we zien het wel over 2 weken ![]()
En ikke ben er dus middels WIFI op de kamer… maar goed… weinig mensen hier dan… ach ik neem toos en roanna en mk en raak wel mee kunnen ze ook posten haha
Daar was ik ook vanuit gegaan Beps. :lol: :lol: :lol:
@Bloem: ook al ben je nog niet weg en ik wil je ook absoluut niet weg hebben, maar ik wens je alvast een hele fijne schaatsvakantie!!
Enne mooie foto’s maken! Maar ja dat is voor jouw niet zo moeilijk.
Groetjes
Jac: Hoe ist met de medicijnen slaan die aan??? En de pijn dan minder??
@Roanna: Vind het zeker knap van je dochter. Ik heb meer bewondering voor kinderen die met veel doorzettingsvermogen en vallen en opstaan hun opleiding halen dan kinderen die er weinig voor hoeven doen. Iedere ouder is trots op wat hun kind presteert op welk niveau dan ook. W. vind het helemaal geweldig dat de turkije klepsekte meeduimt:thumbsup:![]()
Toos ::hihi:
Bloem ::kus:
Beps : hoop wel voor je dat je een heel grote kamer hebt daar he met al die visite:lol:
Roanna : is zeker erg knap ook van jouw dochter:thumbsup:
Jac : gaat het alweer wat beter?:kus:
@Raak: We kunnen ook nog bij Beps dr ouders wifiien:lol:
@Roanna
Helemaal toppie van je dochter.
Doet me denken aan een discoavond van vroeger. Wij hadden toen in de vriendenclub een jongen die langzaam blind werd. Hij ging daarom naar een speciaal onderwijs in N*megen. Regelmatig werden daar discoavonden georganiseerd en wij als club mochten mee. Gingen ze op een gegeven moment aan het rock-and-rollen. Het echte smijtwerk zeg maar. Hield echt mijn hart vast want op een gegeven moment werd daar dat meisje de lucht in gesmeten en dacht bij mezelf ‘hoe weet je nu wanneer je haar weer op moet vangen’. Ik zag haar al helemaal met een smak op de grond neerstorten. Maar nee hoor, ging toppie allemaal. Ik vond dat toen zo ongelooflijk knap.
@Raak: Gelukkig heeft Beps wel roomservice op de kamer en anders zelf service met koffie en thee faceliteiten op hun kamer. Komt helemaal goed, denk ik.
@Toos. Helemaal mee eeens. Ach, zo is ieder ouder toch trots op zijn/haar kind.
Kijk, die zoon van ons komt regelmatig hier op de (plaatselijke) tv en dan zeggen ze tegen mij ook van goh, we hebben R. ook nog gezien op tv gezien en dan ben ik natuurlijk ook trots. Ja toch? :king: