TTT deel 111

Bloem en Cyn…gaaaaaffffffffffffff zeg… hartstikke leuk

Haha ja wij hebben donderdag geboekt ofzo toch?? :smiley:

dit is ongekend zeg…zoveel tegelijk in ADR…

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/l/lachen/0-varkentjes.gif

Sorry hoor. Maar vind het zooooooooooooooo geweldig he!!! :lol: :lol:

Bloemmie en jij verleden week nog zeggen dat het veel te duur was…

Tlr…nu jij nog???

Viva, tsja te duur… Ik vind niet zo gauw iets duur… Heb in september 1000 betaald voor 1 weekje :wink: dan is ADR goedkoop… :wink: En met nog wat korting van de touroperator is het naar mijn mening wel een aardig bedrag :biggrin:

Het moest een verrassing zijn… voor Beps en Beps mij op MSN maar aan het uithoren en aan het vissen, terwijl zij het ook al wist, maar weer niet wist, dat ik het wist. Dus hebben samen in een deuk gelegen. Kun je het voorstellen? Hebben een half uur lang HINTS zitten spelen. :lol:

:crybaby::crybaby:

Roanna: haha ja Beps wist het al… maar die wist niet dat jij het weer weet :wink:

@ viva nou ja t was ook te duur om alleen te gaan, maar met 2 is t een heel ander verhaal…

maar goed… ik moet gaan! doeiiiiiii!!

Bloem veel plezier…en jij ook weer heerlijk even terug naar je geliefde turkije…is lang geleden hoor…

Heel veel plezier bloem!!!

wat een stiekumertjes zeg…vissen, hengelen, en zwijgen…hihihihihii…nee hartstikke leuk.

@Viva: Ja, stiekermerds he? Maar niet bewust hoor. Mocht ook alleen nog even niets zeggen, maar dat is best moeilijk hoor en ben dan ook blij, dat ze het nu zelf hebben gezegd.

@Bloem: Have fun. :dag: :dag:

wordt wel een dolle boel daar.

Roanna: haha ja… ik vertelde bloem vanmorgen dat ik het jou verteld heb… dus toen zei ze… zullen we het dan maar gewoon in het lijstje gooien?? :wink: Dus bij deze!! :smiley:

Kom net online : wowwwwwwwwwwwwwwwww ohhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhh dit is echt te gek zeg :Cyn en Bloemmie oooook mee
Stelletje stiekemerds he, wat zullen jullie een binnenpret gehad hebben:lol:
Hebben we dan bijna heel ADR voor ons ??? Zal wel hollands aandoen daar
Toos : jij een ander bericht he helaas. Afwachten dan nu maar weer he en er het beste van hopen:kus:

volgens blijf ik hier in juni alleen over

Linda : :kus: jij kunt nog boeken hoor !!!

Viva,nee ikke niet naar Adr vind dat te prijzig.Wordt een hele ww invasi daar.

Ik net weer thuis van Dogls,konje foto’s laten maken en zetten ze je in de make-up aangezien ik bijna geen make-up gebruikt leek me dat wel leuk,en kon niet kiezen uit de foto’s,maar t was wel leuk.

lekker laten verwennen dus.